Hoe staat het met jullie babykamer??

Heey meiden..

Hoe staat het met jullie babykamer??
Bij mij is de kamer helemaal klaar. Was een hele klus, maar wel een leuke klus..
Dus ik kan nu lekker gaan genieten van mijn buik. En van de mooie babykamer.
 
Die van ons is in elkaar gezet. Het verduisterende rolgordijntje hangt ook al, alleen nog siergordijntjes en zo'n plankje met haakjes ophangen, een muur antraciet schilderen en het beddegoed, een aankleedkussen en wat mandjes aanschaffen en dan is het echt af :)!
 
Hier moet alles nog gedaan worden.
De rommel/computer/fitnesskamer wordt de babykamer maar alles staat er nog.
Maar is zo gedaan zegt manlief.
Eerst hebben we Salvador zijn kamer gedaan zijn meubels schuiven door naar de kleine.
Heb wel eindelijk wat dingen voor de kleine uk gekocht.
Erg hoor met Salvador was ik allang klaar met alles kopen en nu ben ik een beetje laks/makkelijk.
 
Wij hebben geen extra babykamer, maar de wieg komt weer op onze slaapkamer, ik wil er eigenlijk nog een nieuw hemeltje voor maken, maar of dat nog gaat lukken...?! Verder moet ik de komode nog uit- en inruimen.er liggen nu nog de spullen van Oscar in.Ach genoeg te doen nog, steeds weer leuk...
 
Ik moet helaas nog beginnen..zijn nu net gister klaar met mn dochter der kamer dus nu de baby kamer en ja de tijd begint te dringen.....
Noest namelijk afgelopen woensdag voor controle bij de gyn. en mn bloeddruk steeg zo hard dat ik bijna moest blijven moest eerst bloed afnemen urine inleveren en later nog een keer mn bloeddruk meten en aangezien mn bloed en urine goed waren mocht ik naar huis maar moet dus deze week wel weer terug...dus moet nu afwachten hoelang ik nog thuis mag blijven met zo'n hoge bloeddruk..... dus hebben wel erg veel haast nu eigenlijk.......maar ja komt vast wel goed......
 
Hier moet ook nog aardig wat gebeuren! Bij de 1e was alles met 25 weken al zo ongeveer af, bij de 2e duurde het al wat langer en nu zijn we eigenlijk pas vorige week begonnen. Ook omdat we eerst nog "even" moesten emigreren en dus een heleboel andere dingen moesten regelen. Voordeel is wel dat we de oudste 2 met de verhuizing meteen een nieuwe kamer met doorgeschoven / nieuwe spullen hebben gegeven. Nu dus alleen voor nr 3 dus nog aan de slag. De nesteldrang is al aardig toegeslagen en ik wil nu dus ook alles meteen geregeld hebben ;-) En dan heb ik ook nog eens bedacht dat ik van alles zelf ga maken... Wel erg leuk om te doen! Wij hebben voor Nl kleuren gekozen: rood, wit, blauw en oranje en dan een beetje in de stijl van Nijntje-Holland. Dus lichtblauw met wit geruit, rood met witte stippen enz. Zo is Nederland toch nog dichtbij (zullen de hormonen wel zijn, gelukkig vindt mijn man alles best...). Veel plezier allemaal met klussen, inrichten en genieten!
 
WIj zijn bijna klaar! Alleen nog gordijnen bestellen en het beddegoed aanschaffen! Ik vind het een heerlijk plekje... Zit er vaak even in de schommelstoel weg te dromen hoe het straks allemaal zal zijn :)
 
mijn babykamer stond al klaar .
mijn zoontje zijn grote jongenskamer(zo als hij dat zelf zegt) was ook al klaar.
alles was splinternieuw in de babykamer. de kleur van de kamer was lime groen vond hem nog erg mooi dus wij hebben hem zo gehouden aangezien we nu weer een jongentje verwachten.
 
Terug
Bovenaan