Hoe staat het met jullie babykamertje?

Ben ff nieuwsgierig hoever jullie zijn met het inrichten van de babykamer!? Wij zijn er druk in bezig, zo leuk om te doen! Heb ook een wiegje waar de beeb de eerste maandjes ingaat, die ben ik lekker aan het schuren enzo, heerlijk om er zo mee bezig te zijn!:) Verder alles uitgezocht dus wachten tot het binnenkomt! Qua kleurtjes houden we het lekker neutraal, veel grijs en wit en dan natuurlijk strakjes wel knuffels oid in blauw of roze! Weten het geslacht maar houden het lekker geheim dus moet oppassen dat ik in m'n enthousiasme niet ineens iets ga kopen in 'de kleur' terwijl er iemand anders dan mijn man bij is;) Het is echt genieten zo met alle voorbereidingen, en ook nog super mooi weer, wat willen we nog meer!!!

Liefs Esje

Wij zijn nu eigelijk nog aan het wachten tot de spullen geleverd worden. We hebben vorige week een brief gekregen waar in staat dat dat 28 mei gaat worden. Wij moeten nog even geduld hebben.
Verder is het wel zover klaar. De muren zijn gewit en het kozijn geverft. een nieuw rolgordijn voor het dakraam is ook al aanwezig. Pas zodra de meubels er zijn en staan kan ik verder. Dan heb ik een idee waar er nog lampjes moeten komen en of ik nog wat kleur accenten kan aanbrengen. Wij hebben als kleur verschillende kleuren paars maar dan subtiel. De meubels en muren enz enz zijn allemaal wit. alleen het hemeltje krijgt een diepe kleur paars, het beddengoed (overtrekjes) zijn verschillende tinten paars ( diep paars met wit en lila) en de hoezen van het aankleedkussen zijn lila. De kamer is vrij klein dus wil ik eerst kijken hoe het staat met de kleuren voordat ik extra dingen aan ga schaffen zoals gordijnen en evt wat mandjes e.d. zodat het niet te druk wordt.

Leuk onderwerp!!
Wij zijn inmiddels aardig ver met de babykamer! Eén muur is antraciet geworden, de andere muren wit. Antracietkleurige rolgordijntjes en accesoires en verder alles wit gehouden qua meubels. Alleen het ledikantje staat tegen een witte muur en is dezelfde antracietkleur als de muur.
Kun je het nog volgen... Verder moet ik me nog wel bezig houden met gordijnen, lakentjes, beddegoed etc. Maar dat komt in de loop van de weken wel!
Succes ermee!

Hoi,

Wij zijn ook druk bezig. Heb de kozijnen al geverft (met acrylverf natuurlijk). Verder moeten we nog behangen en de muren verven etc.
Ik heb een leuke boom gezien op www.trixxcreatief.nl, van hout. Ik denk dat ik deze op de muur ga doen!

Onze computerkamer wordt de babykamer. We wonen hier pas anderhalf jaar en hebben toen de kamer al geverfd in een kleur die we ook leuk zouden vinden voor een babykamer, dus dat hoeven we niet meer te doen. Ik wil wel een muursticker op de muur plakken, maar dat kan pas als de meubletjes er zijn. Die komen de eerste week van juni en daarna hebben we een weekje vakantie, dus ik weet al wat ik dan ga doen :)

Ik weet wel al wat voor gordijntjes e.d. ik wil, maar moeten het nog gaan bestellen. We wilden graag eerst het geslacht weten. nu we weten dat het een jongen wordt, kunnen we gaan bestellen.
lakentjes e.d heb ik allemaal al. Hier en daar gekocht als ik iets leuks tegen kwam en tijdens de mama mazzeldagen van Prenatal gekocht. Maar de lijst met spullen die we nog nodig hebben, is toch nog aardig lang....

Wat leuk al die kamertjes :D

Wij hebben gister behangen en volgende week komt de vloer. Alle spullen zijn verder al in huis. Dus over ongeveer 2 weken maximaal gaan we lekker uitpakken wat we hebben en alles plaatsen waar het hoort!
Vind het allemaal zo leuk!
Wij hebben alles wit met groen, omdat we het mooier vinden zo in plaats van een bom van roze spulletjes :p

Groetjes!

Wij hebben geen extra babykamer, de baby slaapt de eerste tijd in zn wieg bij ons.We gaan wel nog even de oudste 2 verhuizen, Jette komt op t kleine kamertje (nu nog logeerkamer) en Oscar (nu nog bij ons) komt op de grote kinderkamer waar dan later zn broertje bij komt.Als die 2 'over' zijn ga ik de wieg 'opzetten' en de babyspulletjes in de komode pakken enz . Succes en veel plezier iedereen, het is en blijft leuk werk....

Terug
Bovenaan