Hoe stipt wil je het hebben......grrrrrrrrrrrr..............

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

In navolging op mijn topic van gister (morgen is het D-day) hier even een berichtje. Het is werkelijk waar niet te geloven. 4 weken geleden op 6 augustus rond 14.00 uur ongi geworden. En vandaag, jawel, om 13.30 uur kwamen de rode duivels binnenvliegen.
Gek word ik er van. Zo langzamerhand weet ik het ook niet meer hoor! Weet precies wanneer ik mijn ei heb, wanneer ik ongi ben en nog lukt het niet!

Gelukkig kan ik er om lachen! Zo moedeloos word ik ervan dat ik er maar om ga lachen. Misschien komt het ook wel door de papegaai die op mijn schouders zit en die alles na zit te doen. Ik weet het zo langzamerhad niet meer wat ik moet doen om zwanger te worden. Ik zit nog aan de medicijnen (antidepressiva) maar volgens de HA is dat geen probleem, er schijnen er vele met mij te zijn. Ligt het dan aan mijn hubbie die AL 42 is maar al wel 3 kinderen uit een vorige relatie heeft? Komt het omdat ik gerookt heb? Of omdat ik er teveel mee bezig ben met al die data in de maand? Wanneer moeten we klussen, wanneer komt mijn ei, wanneer word ik ongi? En al die tijdschriften over lieve kleine babbies lezen......... Ik denk dat ik toch moet proberen (!) om meer afstand te nemen. Volgende week ga ik weer werken en kom ik in mijn normale ritme. Wellicht helpt dat........ En heb ik dan ook weer meer zin om te klussen want de afgelopen weken is dat er maar 3 keer van gekomen. Het wordt zo'n moetje op een gegeven moment.

Gelukkig ben ik niet zo depri meer als de vorige keer hoor, al valt het wel flink tegen. Maar wat ik al zei, ik kan er om lachen...... Ik hoop jullie ook! Veel succes de komende tijd en ik blijf jullie volgen...

Liefs,
Cameltje

hoi hoi

ik zou je inderdaad wel het advies willen geven om hoe moeilijk het ook is er iets minder mee bezig te zijn en gewoon seks hebben wanneer je zin hebt en niet aan die datums denken...
ik deed dat bij me eerste zwangerschap ook en dat ging toen ook niet tot ik bij mezelf dacht nou laat maar ik zie het wel...
nu even heel lullig gezegt natuurlijk ben nu ook weer zwanger en ik stond er zelf van te kijken want we hebben die maand wegens omstandig heden(man moest weg voor zijn werk) maar 3 keer seks gehad....
weet dat je het niet geloofd maar het komt echt goed en als je het echt niet gelooft moet je naar de huisarts en zeg je gewoon dat je nu al een jaar bezig bent en je naar de gyn. gestuurd wil worden!

veel succes groetjes

Ik ben al bij de gyno geweest. Had iedere maand ontzettende buikpijnen. Heb een uitstrijkje en een inwendige echo gehad. Alles bleek in orde en niets stond ons in de weg om zwanger te worden. Achteraf bleek het mijn eisprong te zijn waar ik zoveel last van had. Weet dat ik er ook veel te veel mee bezig ben. Maar heb nu vakantie en dus tijd over om me ermee bezig te houden. Het is alleen zoooo verdomde moeilijk om  het los te laten. Woon in een nieuwbouwwijk waar om de haverklap de roze of blauwe vlaggetjes wapperen. Zal proberen mijn best te doen om het los te laten.........
Maar nu de ongi in alle hevigheid is losgebarsten, gieren de negatieve hormonen door mijn lijf........
Thankx!

Camel

hey cameltje,
kl**te duivels ook ik leef met je mee en ja als je zooooo graag een kindje wil en ook al zoooooo lang bezig bent dan kan ik me er wat bij voorstellen dat je er mee bezig bent en hier op het forum zijn er wel meer hoor sterkte en vol goede moed verder he
liefs ta,maar

Hoi lieve Camel,

O meid, ik had het je zo gegund. Wat balen zeg, wéér een ronde wachten... pffff... en dat wachten duurt al zolang.... Ja als de gyn zegt dat er nix in de weg staat dan sta toch mooi op je neus te kijken als het telkens toch niet raak blijkt te zijn... tja wat nu? Ik kan je de tip geven om op www.jaczitman.nl  te kijken. Misschien heb je er iets aan... ik zelf zit nu aan de tarwekiemolie van hem, lukt bij ook nog steeds niet erg... zitten nu in ronde 8.

Succes en laat je even weten of je die site hebt bezocht en wat je ervan vindt?

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan