A
Anoniem
Guest
Hallo,
wij zijn sinds van de week begonnen met Dylano op de gang te zetten als hij wat verkeerd doet. Hij wou echt een loopje met ons gaan nemen, en das de bedoeling tuurlijk niet.
De 1e x was hij naar mijn zin te rustig, en ja hoor... Meneertje was met zijn schoentjes aant spelen ;-)
Toen heb ik hem er maar uit laten komen.
De volgende keren ging hij echt door het lint. Eerst echt traantjes, maar daarna was hij duidelijk boos.
Hij moet er stipt 1 min inblijven. Dan roepen we hem bij ons, en zeggen we dat hij stout is geweest, wat hij heeft gedaan, en dat hij drm in de gang moest.
Dan kroelen we ff en is het weer goed.
Ik vind het wel verschrikkelijk om hem zo boos te moeten horen...
Straffen jullie je kindjes, en zo ja, hoe dan??
Ben benieuwd naar de reacties!
Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e 30w 1d
wij zijn sinds van de week begonnen met Dylano op de gang te zetten als hij wat verkeerd doet. Hij wou echt een loopje met ons gaan nemen, en das de bedoeling tuurlijk niet.
De 1e x was hij naar mijn zin te rustig, en ja hoor... Meneertje was met zijn schoentjes aant spelen ;-)
Toen heb ik hem er maar uit laten komen.
De volgende keren ging hij echt door het lint. Eerst echt traantjes, maar daarna was hij duidelijk boos.
Hij moet er stipt 1 min inblijven. Dan roepen we hem bij ons, en zeggen we dat hij stout is geweest, wat hij heeft gedaan, en dat hij drm in de gang moest.
Dan kroelen we ff en is het weer goed.
Ik vind het wel verschrikkelijk om hem zo boos te moeten horen...
Straffen jullie je kindjes, en zo ja, hoe dan??
Ben benieuwd naar de reacties!
Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e 30w 1d