Hoe 't gaat....

Hoe gaat 't bij jullie?? Ben benieuwd!
Bij ons gaat 't helemaal lekker! Hatm word al echt een kerel, lacht veel, is steeds langer wakker. Ben er echt versteld van, ineens is hij vaak wel 2 uur achter elkaar wakker! Wel gezellig natuurlijk.. :)
Hij heeft echt z'n rust gekregen, hij sliep heel slecht in, was snel overprikkeld. Heb toen een slaapzak gebruikt met lange mouwen, daarna alleen 's nachts, nu is 't helemaal niet meer nodig! Gebruik nu een gewone slaapzak. Ben blij dat ik 't inbakeren (heb ik 2 dagen geprobeerd) niet doorgezet heb. Nu zit de rust en regelmaat er echt in. Mag van mezelf niet vaker dan 1 keer per dag de deur uit met Harm, anders word 't wel te veel.
Hij krijgt 5 flessen van 180, laatste voeding krijgt hij er 2 scheppen rijstebloem door heen. Mag eigenlijk pas vanaf 4 maand, maar hij heeft 't echt nodig. Volgende week weer naar 't cb, ben benieuwd hoeveel hij nu gegroeid is.. Z'n kledingmaat is al weer 1 groter, alle shirtjes worden alweer te kort, dus nu maat 74. Broekjes nog wel maat 68.
Ben benieuwd hoe t bij jullie gaat!
Liefs

hoi vissen,

Fijn dat ik lees dat de laatste fles al met rijstebloem is. Ik denk dat ik dat ook ga doen. Verder gaat het helemaal goed. Ons meisje is super tevreden. De eerste week vond ik wel heel apart. Super onzeker en alles leren. Ik dacht hoe gaat dat ooit goed komen.. Verder merk ik dat ze steeds actiever is en probeerd dr koppie zelf recht te houden. kledingmaat is nog wel 56/58. Hoe groot is Harm? want ze zeiden dat Jaylin al boven gemiddelde qua lengte is. ik moet ook 180 cc geven maar dat krijgt ze bijna nooit op. Verder zijn de 1e prikken geweest. Ik vond het zooo zielig. Had zelf de tranen in mijn ogen staan. had haar nog nooit zo zien krijsen! Er zitten nu nog wel steeds 2 bultjes in het beentjes waar geprikt is. Is dat bij jullie baby's ook zo?

Hoi,
ik snap dat van die rijstebloem niet, Wanne is 6,5 a 7 kg en is bijna uit maat 68 gegroeid, op borstvoeding. Hij slaapt van 22 tot 7 (soms half 8) zonder rijstebloem want die produceer ik niet.
Hier 6 voedingen (maar binnenkort wel terug naar 5), ik weet niet hoeveel maar ik kolf met gemak 150 ml.
Ik heb de babygym maar eens van stal gehaald en als Wanne eronder ligt hoor ik af en toe een belletje of zie ik een speeltje bewegen. Er komt echt al wat stevigheid en spierkracht in het kereltje.
Op de creche gaat het ook super, eerst wilde hij geen flessen drinken maar nu gaan alle flessen van 150 ml leeg. Dat geeft wel een hoop rust nu ik werk.
Thuis slaapt hij heel veel maar op de creche wil het slapen nog niet zo lukken, dus moet hij het thuis erg inhalen.
Wanne heeft al 2x prikjes gehad volgende week de 3x keer en dan ben ik er weer een tijdje vanaf. Het valt erg mee, hij moppert wat meer maar ik ben er niet erg van onder de indruk.

Hoi Caat,
Ik snap jou reactie op die rijstebloem, maar ik heb het de eerste 2 maand echt zwaar gehad met Harm. Was totaal niet tevreden, heel onrustig, heel veel huilen en weinig slapen. Gaf toen borstvoeding, maar ik bleef aan het aanleggen. Dit is mijn 2e kindje dus heel onzeker was/ben ik niet. Toen ik stopte en begon met volledige flesvoeding bleef hij zich 's nachts melden. Oke, hij was nog jong dus mocht 't in principe ook, maar ik zat er best wel door heen. Met 2 schepjes slaapt hij door en heb nu een totaal ander kind. Super tevreden en daar doe ik het voor.. Fijn om te horen dat t bij jullie wel goed gaat!

Hoi girl-mom,
Harm was met 2 maand 63cm en 6,5kg. Vrijdag moet ik weer naar 't CB, dus ben benieuwd. Shirtjes heeft hij al maat 74 aan vanwege zijn lengte, broekjes nog wel 68.
Liefs

Hier ook een bv mama onze dochter heeft afgelopen maandag haar tweede prikjes gehad. ze is 61 cm en weegt 6.370 kg. Ze gaat in kleding maatje 62/68 en heeft vannacht voor het eerst geslapen van 23.15 tot 07.00 uur. Ze vonden haar een groot kind, maar dat maakt niet uit. OVer twee weken krijgt ze een echo van haar heupjes omdat ik zelf een spreidbroekje aan heb gehad. Uit het flesje drinken gaat nog steeds niet zo heel erg best. Ze drinkt echt alleen maar wat ze minimaal nodig heeft. En de rest pakt ze bij mij wel weer als ze thuis is(houd de voeding ook goed opgang)

Ik heb ergens gelezen dat rijstebloem achterhaald is maar als het voor jou werkt dan moet je dat doen. Nutrilon forte werkte ook niet?

Terug
Bovenaan