hoe te kleden in een slaapzak

Hallo, mijn zoon is nu 6 maanden oud en slaapt zo nu en dan in z'n slaapzak. Nu vraag ik me af of ik hem eigenlijk ,nu het zo koud is, niet te dun kleed in de zak (alleen een rompertje met korte mouwtjes en sokjes). De slaapzak heeft lange mouwtjes. Verder dek ik hem dan nog toe met een fleece dekentje. Heeft iemand nog tips?
Alvast bedankt!
 
Tim is 8 maanden. Hij ligt met rompertje en pyjama aan in zijn slaapzak. Daarover heen leg ik een deken. Op zijn kamertje is het ongeveer 15 graden. Hij slaapt nu goed door. Als hij dan wakker word en gaat spelen, is het niet meteen te koud voor hem zonder deken.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt?
 
Bedankt voor de reaktie. Hij gebruikt nog een zomerslaapzak. Het is niet gevoerd ofzo. Ik denk dat ik een winterslaapzak ga kopen. Moet ie dan ook + romper + pyjama + dekentje?? Lijkt me een beetje veel niet? In de kamer waar hij slaapt is het rond de 17 graden. Z'n lichaampje of handjes of voetjes voelen niet koud aan. Of is dat een verkeerde manier van beoordelen of je kindje het koud heeft?
 
hoi,
mijn zoontje is 8 mnd.
hij slaapt ook in rompertje met lange mouw, pyamaatje en een winterslaapzak.......
eerder sliep hij met pyama aan in een dunne slaapzak en deken over hem heen, maar aangezien hij het hele bed door gaat durf ik geen dekentje meer te gebruiken.
hij heeft het nu lekker warm, niet te warm...want hij wordt niet zwetend wakker.

groetjes Diana
 
Hallo,
Mijn dochtertje is 12 weken en slaapt in een rompertje met lange mouwen en een pyjamabroekje in een winterslaapzak, waarvan ik de mouwen heb afgeritst!! Haar slaapkamer is wel rond de 17 graden!!!

Groetjes...
 
Hoi,

Mijn dochter is 20 mnd en slaapt in een winterslaapzak met mouwen, een pyama en een dekentje. Dit was toen het echt koud was. (12 graden op haar kamertje) Nu slaapt ze zonder mouwen en een dunne pyama met een dun dekentje.

Groetjes!
 
hallo,
hier een meisje van 15 maanden die slaapt in een dikke winterslaapzak met mouwen en een romper met korte mouwen. op haar kamertje is het tussen de 17 en 19 graden. als ik haarnog een pyama aan doe wil ze niet slapen, en als het kouder wordt krijgt ze een dekentje erbij.

 
Terug
Bovenaan