Hoe te vertellen??

Ik ben erg benieuwd hoe jullie het gaan vertellen, of hoe jullie het verteld hebben?
Ik ga ervanuit dat we het bij het kerstdiner het gaan vertellen. Dan zijn beide ouders er. Maar hoe...?
 
Hoi hoi,

onze ouders weten het al, helaas! Maar goed, ben weer erg misselijk dus het kon niet anders.
Laat het dan maar eens geheim blijven, wij wilden het op nieuwjaarsdag vertellen en hebben voor ons 4jarig dochtertje (die het overigens nog niet weet) een shirtje besteld met de tekst: Hoera! Ik wordt een grote zus! We krijgen 30dec. een echo dus dat zou dan mooi uitkomen, als alles goed is natuurlijk. We hopen het zo de rest van de familie te kunnen vertellen.
Veel succes!

groetjes Jantine
 
Ik moet zeggen dat ik er vandaag ook mee bezig ben geweest. Ideeen bedenken.
Bij ons verwachten ze niks maar dan ook echt niks. Mijn moeder is al spullen aan het opruimen die de jongste van mijn zus niet meer nodig heeft. Ze roepen allemaal dat onze honden hun kleinkinderen zijn en dus onze kinderen, dus ik zat te denken om mijn 2 jack russels in te zetten met bijv een shirtje aan met de tekst...we krijgen een ECHT broertje of zusje. in ieder geval iets met de honden. Maar misschien wordt het nog totaal anders.
Wij hebben destijds met de kerst verteld dat we gingen trouwen. Ik had dat met een ijstaart gedaan die ik bewerkt had door er een tekst op te zetten ...wij gaan trouwen...en dan van dat vuurwerk erop wat je wel eens vaker ziet voor op taarten. Misschien ook leuk alleen dan met een andere tekst???

Ik weet nog niet wanneer wij het vertellen. Ik denk zoiezo nadat ik bij de VK ben geweest. dus dat is na 3 januari
 
De eerste keer hebben we het verteld door middel van wat foto's die ze nog wilden zien, we hebben de foto's laten zien en de laatste foto was opeens van de zwangerschapstest. Was erg leuk!

Nu hebben we een shirtje besteld voor onze dochter van drie. We willen het met kerst vertellen en er staat op 'Welkom lieve baby Je zus'. Is ook een knipoog naar een verhaal van vroeger waarin ik een briefje naar mijn broer schreef, ondertekend met 'je zus' . Een Engelsman sprak het toen uit en riep natuurlijk 'Jezus'. Denk dat mijn ouders er wel om kunnen lachen :)
 
Allemaal leuke ideeen!!!

Bij de eerste hebben we het aan beide ouders verteld, zonder verdere versiering.

Wil nu eigenlijk wel iets leuks verzinnen, maar weet nog niet zo goed hoe.
Vind een 't shirtje voor Sam met een leuke tekst erop ook wel erg leuk.
 
De opa's en oma's krijgen op kerstdag een drieluik-fotolijstje met daarin 2 foto's van hun kleinkinderen. In het derde luikje komt een gedichtje:
Je kunt me nog niet horen
Je kunt me nog niet zien
Maar als ik begin augustus wordt geboren
Mag ik dan in dit lijstje misscchien?
 
Terug
Bovenaan