hoe tempen?

hallo allemaal
nu al tien mnd bezig om zwanger te worden zonder resultaat.ik wil nu beginnen met temperaturen. wie weet hoe je dit het beste kunt doen?rectaal of onder de tong.groetjes katja

hoi katja..

Toevallig wij zijn ook 10 mnd bezig om zwanger te worden en ook ik ben deze maand begonnen met temperaturen.
Het beste is rectaal, s-ochtends voor het opstaan, het beste is rondom hetzelfde tijdstip. Het schijnt dat (na) je ovulatie je temperatuur ongeveer met 0,3 tot 0,7 stijgt. Als dit aan blijft houden dat kan je zwanger zijn, neemt deze stijging af na je ovaluatie (na ongeveer 4 dagen) dan helaas!!!!
Succes... een lotsgenote

Hoi Katja,
Leuk moment om in dit forum te stappen. Ook wij zijn na 9 mnd begonnen met temperaturen. Zoals hierboven is beschreven. Ben benieuwd hoe het jullie vergaat. Ik zit nu inderdaad rond de 36,5 C, dus het zal wel kloppen wat er allemaal geschreven wordt. Op naar de 37 dan maar.....
Succes, Lara

hoi katja en lara
Ik was nog effe aan het speuren op het internet en zag dat je temp. hoog bleef tot een paar dagen voor de volgende ongi, blijft ie hoog dan kan je zwanger zijn! Vond dit berichtje wel een beetje teleurstellend want m'n temp. is al een aantal dagen hoog, dus ik kreeg al hoop.... maar goed...
groetjes marijke (de hierboven genoemde anoniem)

Terug
Bovenaan