hoe testen jullie

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Het is altijd weer spannend als je richting je nod komt.   Sommige zijn vaak overtijd als ik het zo is lees,en doen dan ook een test om te kijken of er een blije gebeurtenis op komst is.
Ik zelf ben nu bezig voor een 2e kindje,maar nu ben ik wel is benieuwt hoe je,je test. Doe je dat alleen (om een teleurstelling van je vriend/man te verkomen)of doen jullie het samen?
Bij mijn eerste zwangerschap kon ik niet wachten tot mijn man thuis was(hij had toen de avond dienst)en heb alleen de test gedaan.Toen die bleek dat hij positief was ben ik gelijk een baby pakje gaan halen en hem zo verrast dat hij vader werd.
Hoe ik nu ga testen weet ik nog niet echt of ik dat weer alleen doe en hem verras of samen met hem.
Misschien is dit weer is een nieuw onderwerp om over te praten.

groetjes   evelien

Hi Evelien,
Voordat ik zwanger was van onze eerste, wilde ik altijd alleen testen. Juist omdat ik hem wilde verrassen. Ook dacht ik vaak zwanger te zijn ( zo voelde ik me dan ) en dan was het weer niet zo......zo'n teleurstelling dan hè ? Nu denk ik dat ik het weer alleen ga doen, weer omdat ik hem graag wil verrassen......Hopelijk laat dat dit keer niet zo lang op zich wachten !
Groetjes, Merle

Hai Hai,

Ik doe de test altijd liever alleen, als hij negatief is vind ik dat fijner.
Ook wil ik hem verassen als het wel positief is....alhoewel dat dan ook wel leuk is als je het samen hebt getest.
Ik doe gewoon wat mijn gevoel mij zegt.

Lfs Niek

Beste Evelien.
Als ik test, doe ik het ook alleen.
Wil hem de zenuwen van het testen een beetje besparen...hihi
Ook vind ik het leuk om zijn verassende gezicht te zien.
De vorrige keer zou ik het leuk aanpakken met een etentje, maar heb het toen in de auto verteld nadat hij vroeg of ik al ongi was geworden....ja en hou dan je mond maar eens he?
Groeten van Miena.

Ik test ook liever alleen ..

Want als ik dan zwanger zou zijn, netzoals wat de andere dames zeggen zou ik het onwijs leuk vinden als ik hem kon verassen!
De afgelopen keer dat ik heb getest had ik het ook niet verteld en lag hij nog op bed.. Jammer genoeg was het nega ..
Maar de hoop is nog niet weg!

In ieder geval .. Test hoe jij het wilt! Of neem je test mee naar de wc ..Kijk er nog niet op en neem 'm mee naar je mannetje en kijk dan pas samen wat de uitkomst is ook al is het moeilijk om niet te kijken hihi!

Succes!

Hallo allemaal

Toch ben ik wel blij dat er meerdere onder ons alleen testen.Ik was niet zo zeker van mezelf dacht dat het niet normaal was,maar nu ik jullie reacties lees zie ik dat het niet zo gek is.Mijn nod is volgende week,maar denk dat het niet raak is maar wie weet.Toen ik zwanger was van de eerste had ik ook niks geen kwalen alleen had ik geen trek meer in brood.Ik wacht maar gewoon tot de datum(hoe moeilijk dat ook is)en ga dan gewoon alleen testen (als ik het niet die dag word)  zodat het als het raak is ik hem weer lekker kan verrassen.

groetjes   evelien

Hallo allemaal,

Grappig dat iedereen het op de manier doet waarop zij het prettigst vindt.
Bij mijn eerste zwangerschap hebben we de test met zijn tweeen gedaan. Vond ik erg gezellig, en mijn man vond het ook spannend, stond te springen tot die minuten om waren. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik het alleen gedaan en toen de in de badkamer de zw.test geetaleerd, dat was ook heel grappig om zijn reactie te horen vanuit de badkamer.
Vorige maand hebben we weer samen getest, mijn man reageerde weer net zo als bij de 1e zwangerschap, snel de test pakken en er mee weglopen zodat hij het eerste zou zien. Deze test was niet geldig, dus de volgende dag weer getest met zijn tweeen en toen was ie negatief.

Groetjes,
Liene

Hallo

Ik ben ook bezig om een tweede kindje te maken.
Ik weet nog heel goed hoe het de eerste keer ging met het testen.
Ik dacht dat ik niet zwanger kon raken (heb 1 eierstok verloren door een buitenbaarmoedelijke zwangerschap en de gyn mij vertelde dat het minstens een jaar kon duren voor het raak zou zijn). Ik zou al een week eerder ongi moeten zijn geweest en dacht dat het wel een voor kan komen dat het nu wat langer weg zou blijven maar manlief heeft mij mee genomen naar de drogist voor een test en zei dat ik die maar eens moest doen. Ik heb de test toen gekocht en de urine aan mijn man gegeven met de woorden dat hij die zelf maar moest doen omdat ik toch 100% zeker wist dat het nega zou zijn. Nou niet dus man lief kwam de woonkamer in met een brede lag en feliciteerde mij dat ik al zwanger ben (in de 4de mnd) ik ontkenne natuurklijk maar nee hoor op de echo zag je dus een vrolijk kindje rond zwemmen in de buik en dat was best even schrikken natuurlijk maar ben er toen heel blij mee geweest.
Dus niet ik maar mijn man heeft de test gedaan en als ik nu weer overtijd zal zijn dan doe ik het zelf waar hij niet bij is om hem heerlijk te verassen door onze zoon een shirt aan te trekken met ik word grote broer

Terug
Bovenaan