Hoe trouwdag (2 jarig jubileum) vieren?

Hoi hoi,
Heeft iemand leuke ideeën om een 2 jarig huwelijk te vieren? Mijn man had het leuke idee om naar Berlijn te gaan, maar de dag ervoor komen we terug uit een 2 daags reisje naar Brugge en omdat ik al niet meer zo lekker kan lopen denk ik dat Berlijn gelijk er achteraan niet zo prettig zal zijn. Bovendien zouden we dan met de trein naar Berlijn moeten, omdat de meeste vliegmaatschappijen je met 7 maanden niet meer laten vliegen.

We zijn overigens op 28 mei 2 jaar getrouwd en de hele week ervoor vrij, om, voordat de kleine er is, nog even samen wat leuke dingen te doen.

Iemand leuke ideeën?
 
Wij zijn naar Sanadome in Nijmegen geweest! Een heerlijk hotel met kuuroord waar je bij een overnachting gratis toegang tot hebt. Ze hebben tegenwoordig ook speciale massages voor aanstaande mama's. Tja...jij en je man moeten er natuurlijk wel van houden! Wij kwamen heerlijk ontspannen terug!
 
Je kan eens kijken waar je met de trein naar toe kan gaan.
De nachttrein naar parijs - dan kan je in de trein slapen.
Of via de kanaaltunnel naar london.
Je hoeft dan niet te vliegen en krijgt onderweg genoeg rust. Als je moeilijk kan lopen is een rolstoel lenen wellicht handig ? Zeker in een grote stad.
Sanadome of ander kuuroord klinkt ook erg prima hoor. Je moet geloof ik alleen niet in de sauna gaan nu. In warm water dobberen is heerlijk met zo'n dikke buik.
 
We zijn er uit hoor. Het wordt een dagje valkenburg, haha. Gaan we naar de fluweelgrotten, de ruine, lekker picknicken, een beetje rondslenteren (hopen op mooi weer) en 's avonds uit eten. Een kuuroord klinkt altijd wel heel lekker maar ik loop gewoonlijk al niet graag in bikini, nu helemaal niet en als het een naaktkuuroord is ga ik al helemaal niet. Ja, ik ben preuts (hihi) en verschrikkelijk onzeker. Daarnaast ben ik ook verschrikkelijk koppig en ga ik niet in een rolstoel dan maar waggelend over straat.

Thanks voor de tips!
 
Terug
Bovenaan