hoe vaak hoor je naam .........

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Voor een jongetje zijn we er al lang en breed uit, alleen over de uitspraak twijfelen we nog. Ik zeg lekker niet welke naam we hebben .

Maar voor een meisje kunnen we moeilijk kiezen tussen 2 namen.
Die ene naam hou ik ook lekker voor me  want die gaat het hoogstwaarschijnlijk worden, en die andere is TESSA.

Tessa vinden we een hele mooie lieve naam maar we twijfelen een beetje of die naam niet heel erg vaak voor komt.
We vinden het niet leuk als onze dochter straks met nog 5 andere Tessa's in de klas komt.
We willen juist een naam die je niet 100x hoort.

Dus nu staat die andere naam met stip bovenaan ons lijstje maar we vinden het zo moeilijk om die knoop door te hakken aangezien Tessa ook nog steeds in ons hoofd zit.

Hoe vaak horen jullie de naam TESSA in jullie omgeving, op school bij jullie andere kindjes etc etc......

Kruimel ( morgen 30 wkn )

Hoi,

Nou zo vaak ben ik die naam niet tegengekomen hoor. Ik werk nu 3 jaar in het onderwijs en heb 1x een Tessa in de klas gehad. Dat is op de huidige school waar ik werk. En die heeft 5! kleuterklassen.

Groetjes Rinzz

op spaarbeleg.nl kun je kijken hoevaak welke naam is gegeven het afgelopen jaar.

Hoi Kruimel,

Ik ken 1 Tessa van een ander forum, verder ken ik niet zo heel veel kindjes met de naam Tessa..

Wat dacht je trouwens van Tess? Net even anders.. Mijn nichtje heet ook zo.. Maar ik vindt Tessa ook een erg leuke naam hoor.. en die site van spaarbeleg is inderdaad een goeie om even te checken!

Succes met kiezen!

Groetjes
Maranke

Hoi Kruimel,

Leuke naam Tessa, ken helemaal geen mensen die hun kindje Tessa hebben genoemd. Hoor het bij mijn zoon op school ook niet.. dus toch niet zo'n standaard naam!

Leuk juist!!

Liefs,

Suus

hier in de straat woont 1 Tessa 5 jaar oud inmiddels
Verder ken ik eigenlijk alleen nog een oudere Tessa (25+)

Hoi!

Hier nog een juf! De naam Tessa ben ik de afgelopen 5 jar zeker niet meer tegen gekomen in mijn klassen.......
Leuke naam trouwens!
Groetjes,

NathalieMS
(32w+3)

Terug
Bovenaan