Hoe vaak johannes bpm

<p>Ivm vaak spugen zijn wij begonnen met het toevoegen van jbpm aan de kunstvoeding. Zij heeft hier vooral overdag last van. Om die reden willen wij dit middel in eerste instantie alleen overdag toevoegen, maar weet niet of wij hier goed aan doen. Iemand hier ervaring mee?</p>
 
Die van ons spuugt ook heel veel. Vanaf een week of 2 a 3 tot nu bijna 5 maanden.krijgt hero comfort tegen spugen en iedere voeding een extra schep jpb. Wat houd je tegen het iedere voeding te doen?
 
[quote quote=10220234]Die van ons spuugt ook heel veel. Vanaf een week of 2 a 3 tot nu bijna 5 maanden.krijgt hero comfort tegen spugen en iedere voeding een extra schep jpb. Wat houd je tegen het iedere voeding te doen?[/quote]
Ik wil zo min mogelijk 'middeltjes' geven, ook al is het onschuldig en natuurlijk. Staat me op een of andere manier tegen. Maar weet niet of het voor haar verwarrend kan zijn o.i.d.
 
Hoi
Ik zou het alleen dan overdag toevoegen als je dat een beter gevoel geeft en dan kan je kijken als het echt nodig is het ook savonds toevoegen als het nodig blijkt van al die exstra toevoegingen kunnen ze als ze jong zijn alleen maar kramp en verstoppingen krijgen
 
Terug
Bovenaan