Hoe vaak klopt uitgerekende datum bij echo 8 weken?

Hey, ff een vraagje omdat ik gewoon nieuwsgierig ben. Ik had zelf berekend dat ik vandaag 9 weken zwanger ben, als je uit zou gaan van cyclus van 28 dagen. Nou is mijn cyclus meestal wat korter, zo'n 23 tot 26 dagen, dus ging er beetje vanuit dat ik al iets verder zou zijn. Toch kwam bij de echo van eergisteren uit dat ik 2 dagen minder ver ben. Mijn vraag is nu dus; klopt deze meting bij 8 weken vaak? Kan het nog zo zijn dat bij de termijnecho toch uitkomt dat ik al week o.i.d. verder ben?

Mijn uitgerekende datum is met de termijnecho nog 4 dagen eerder geworden. Daarna verandert deze datum niet meer.

Kan zeker nog veranderen. Bij mij eerst terug gezet met 10 dagen verschil, daarna 8 en uiteindelijk 7 dagen. Dus een week later uitgerekend dan ik dacht. Hele late eisprong.

Bij ons is het allebei veranderd. Bij de ene 2 dagen terug en bij de andere 2 dagen vooruit. Ik maak me daar niet zo druk om. Vermoed ook dat weinig vrouwen op de uitgerekende datum bevallen!

ik was met de 11 weken echo een dag eerder gezet, en dan zou ik de dag voor onze IUI zwanger geraakt moeten zijn. Ik geloof wel dat het grotendeels klopt, maar dat het niet aankomt op die paar dagen hoor. Ik was met 35 weken bevallen. 

Ik was bij mijn eerste met de 8 weken 9 dagen terug gezet en met de 12 weken echo weer 8 vooruit..
en ook nu bij de tweede zwangerschap weer een week terug.
Ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn. Een week maakt uiteindelijk niet zoveel verschil.

Terug
Bovenaan