Hoe vaak klussen tijdens vruchtbare dagen?

A

Anoniem

Guest
Mijn cycli varieert tussen 29 en 31 dagen. Mijn eisprong kan dan ook op verschillende dagen vallen. Vind het lastig om dan te bepalen wanneer het beste is om te klussen en hoe vaak jullie het  doen. (elke dag? om de dag?). Ik weet dat het voor de eisprong het beste is, of op de eisprong, maar ja die kan dus op verschillende dagen vallen. Voor mijn gevoel wil ik dan elke dag klussen (voor de zekerheid). Hoe gaan jullie hiermee om? Ben er ook veel te veel mee bezig volgens mij hoor, terwijl ik nog maar in ronde 2 zit, maar heb er nu ook zo veel over gelezen. Nou ja, ben benieuwd naar jullie reacties.
gr, kira

Oh ja, van zwangere dames hoor ik natuurlijk helemaal graag hoe vaak ze hebben geklust in de cyclus dat ze zwanger raakten. (als ze nog op dit forum onderwerp zitten, want is niet nodig natuurlijk) . ik weet echt dat het voor iedereen verschillend is en dat iedereen anders is, maar ben wel erg benieuwd. gr. van kira

hallo

ik ben diane ik heb al 1 kindje ga nu voor de 2e
Om de dag klussen is het beste dan heeft de man tussen door tijd om genoeg zaadjes aan te maken. Het sperma is houdbaar tussen de 24uur en 5 dagen dus lang zat.
Succes ermee   diane

Dag Kira,
Lastig is dat he! Hier op dit forum lees ik vaak dat stellen het om de dag doen omdat het zaad dan vruchtbaarder is dat dat je het elke dag doet. In een boek dat ik heb over zwanger raken staat echter dat dit een mythe is. Dit gaat alleen op voor mannen die sowieso al slechtere zaadkwaliteit hebben.
Wij doen het in elk geval om de dag. Het moet wel leuk blijven :)
Groet,
Daan

ja ik hoor ook overal om de dag doen...
maar bij ons word het dan zo'n moetje, dus we hebben afgesproken alleen met elkaar naar bed te gaan als er op dat moment echt een klik is zeg maar, anders word het niks, dus voor ons nog moeilijker om zwanger te worden, maar ben ook nog maar net begonnen voor een 2e, dus afwachten mijn nod is 22 maart... en we hebben het maar 1 keer gedaan in mijn vruchtbare periode als ik dat zo terug lees op babybrabbel, we zien wel... suc6!! liefs marloes

Om de dag is het beste. De kwaliteit van de man is goed, enne ga niet voor die periode opsparen wantd at hefet were geen zin. Het zaad gata in kwaliteit achteruit. En ook bij zaad is het een kwestie van vraag en aanbod. Dus heeft de man een tijd geen zaadlozing dan wordt er ook minder zaad geproduceerd en wordt het zaad dat wel is geproduceerd vanzelf were afgebroken.

Wij hebebn 2 dagen voor de eisprong sex gehad en op de dag zelf sex gehad in de cyclus dat ik zwanger werd.

Miep

Wij deden het eerst ook braaf om de dag.
Maar ik ben de eerste keer ook zwanger geraakt door het elke dag te doen, dus toen hebben we het maar weer elke dag gedaan en ik was zwanger!

Lekker verwarrend allemaal he?!

Succes.

Tessie

Terug
Bovenaan