hoe vaak moet je de baby voelen?

sinds 2 dagen voel ik de kleine wat minder bewegen,het is niet zo dat ik haar helemaal niet voel,maar het is gewoon wat minder,bvb vanmorgen heb ik d,r even gevoeld,en daarna niet meer!
Normaal voel ik haar veel meer,ik weet ook niet of dit normaal is,hoevaak moet je je baby eigenlijk voelen?
groetjes
28wk2dg

herken het wel!!! hier is de kleine een 3 dagen rustiger geweest en zat dan wel te porren en te doen maar geen reactie en nu voel ik der weer volop!!

maar als je het niet vertrouwd de vk bellen hoor!!

volgens mij moet je de baby toch wel een x aantal keer per dag voelen boven de 22 weken?!

liefs

daan 24,1

Hoi,

volgens mij hoef je de baby maar 5x per dag te voelen, maar bij ongerustheid gewoon even bellen. Onze hummel was laatst ook een ochtend niet voelbaar en dan ga ik toch maar even zitten porren. Had geen nut. Sindsdien is hij/zij ontzettend druk, dus
Gewoon even bellen, zou ik zeggen

Hier hetzelfde. De ene dag voel ik heel veel, de andere wat minder. Ik maak me dan ook meteen zorgen. MEestal helpt het wel om even rustig te gaan liggen zonder teveel afleiding en kijken of je haar een beetje wakker kan prikken. Gemeen hè. Vaak gaan ze dan wel weer bewegen.
Maar als je echt niks kan voelen gewoon bellen, niet wachten hoor!

Veel succes!

Marijne

ook ik voel die kleine soms een paar uur niet..dit sinds een dikke week ongeveer.maar voel hem wel nog iedere dag een paar keer alleen minder.ik denk ook dat het langzaam wat krapper gaat worden in die buik..hij trapt dan ook al goed tegen mijn ribben aan haha.
idd als je het gewoon niet vetrouwd bellen!

Ik voel ons ukkie ook niet elke dag evenveel. Sinds gisteravond is het wel heel druk, maar dan soms een paar dagen weer minder. Probeer altijd maar even af te wachten. Maar heb ook wel eens lopen duwen zo van: hallo, ben je er nog??
Mijn vk zegt altijd: als je ongerust bent mag je altijd bellen!!
Marianne

Terug
Bovenaan