hoe vaak moeten we in vredesnaam nog meer klussen om zwanger te raken???????????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik moet even mijn frustraties kwijt!!!!;
We zijn nu al 11 maanden bezig om een kindje te krijgen en het wil maar niet lukken.
In het begin waren we er heel erg mee bezig maar naar mate de tijd vordert neemt dat af en hebben we zoiets van we zien wel. Dat neemt niet weg dat we het nu minder graag willen, in tegen deel, de teluurstellingen worden alleen maar groter.
 Nu hebben we afgelopen maand bijna twee weken rond mijn vruchtbare periode echt elke dag geklust zodat we er nu zeker van waren dat er op het moment dat ik mijn eisprong zou hebben er ook zaadjes zouden zijn.
 Nu was ik twee dagen over tijd en we begonnen hoop te krijgen dat het nu eindelijk een keer gelukt zou zijn, maar nee, zit ik net op het toilette een test te doen en ik zit te wachten op de uitslag komt er opeens allemaal bloed uit zetten!!!!!!!!!!?????????
weer niet gelukt dus!!!!1
nu vragen we ons echt af hoevaak moeten we nu nog meer klussen om het te laten lukken???????????????

Groetjes natasjha

Ha Natascha

Dit ga ik me ook steeds vaker afvragen!!! Wij zijn in december met de pil gestopt en tot op heden nog geen resultaat.
Vandaag is mijn NOD!!! En ben geloof ik al 30 keer naar de wc geweest, heb een zeurderig gevoel in mijn onderbuik enja dat kan ook nog op 2 dingen duiden!!!
Dus echt veel wijzer word ik daar ook niet van!
Maar ik hou in mijn achterhoofd dat ik niet de enigste ben en dat er bij genoeg pas na een half jaar a jaar een resultaat is!!

Tís niet erg bemoedigend. Ook ik krijg iedere maand steeds meer twijfels.
Als ik dan eenmaal ongi ben zijn de twijfels voor een weekje weg en dan begint het klussen weer, ja ja wel om de dag soms  2 weken  lang.
En dan komt dat gezemel wel of niet ongi!!!
Nou ja zo zie je maar we zijn niet de enigste!!!(wat hebben we daaraan??)

Veel succes en hou de moed erin!!!

Groetjes Moppie

Hoi Arnold,

Wat ik heb begrepen is juist dat je niet elke dag moet klussen omdat het zaad dan niet genoeg tijd heeft om te rijpen. Dus dat je beter om de dag zou kunnen klussen.
Ik geloof dat het op de site van babybrabbel stond, maar goed ik ben geen deskundige en toch hoop ik dat je er wat aan hebt.

Groetjes Alice

Het is inderdaad zo dat je beter om de dag kan klussen ivm. nieuw zaad ofzoiets. Bij mijn eerste duurde het 6 mnden en deze tip kreeg ik toen van de ha. En weet je wanneer ik zwanger werd? Op vakantie toen ik er niet meer aan dacht en lekker aan de breezers zat. Ha, ha! Nu proberen we weer zwangerte raken, ben ik febr. met de pil gestopt en eind april had ik een mk. Dus we proberen weer opnieuw. Ben er uiteraard erg mee bezig. Volgens mij is het weer tijd voor een breezervakantie !! Geintje! Suc6 en je tijd komt echt!!! Greetz

Hoi,

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, zwanger worden word op die manier toch niet zo leuk als wat je je er bij voorsteld he?

Wij zijn nu in ronde twaalf en ik kan precies het zelfde verhaal doen als jij. Ik merk dat ik deze maand wel wat meer afstand heb genomen ( gevoelsmatig) ikhad het idee dat ik er teveel mee bezig was, maar morgen is mijn nod en ben ik er weer te veel mee bezig.
Ik probeer in mijn hoofd te houden dat het geen ramp is als hte deze maand niet is gelukt maar ben bang dat ik me weer zwaar kut ga voelen.
Dus ik leef helemaal met je mee.

Maar goed toch zoveel mogelijk af leiding zoeken en dingen doen die je leuk vind.

En af en toe van je af schrijven helpt vaak ook.

groetjes Saskia30

Terug
Bovenaan