hoe vaak per maand doe je het gemiddels om zwanger te worden,

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

meschien een heel onbeschofte vraag? maar hoe vaak doe jullie het per maand gemiddeld om zwanger te worden,
Mijn man vind het namelijk overdreven om het iedere dag te doen.
dus ik dacht meschien dat ik het meschien wel aan het overdrijven was.

Liefs Lonne

In de periode rond mijn vruchbare dagen hebben wij het heel trouw om de dag gedaan. Ik ben wel onregelmatig ongesteld, dus hebben we het ruim genomen, 2 weken. Heb wel makkelijk praten, want ben 2x snel zwanger geraakt (3e cyclus raak).
Elke dag schijnt dat er meer vocht dan sperma-zaadjes in t sperma komen. En sperma blijft ca 3 dagen leven in vagina/ baarmoeder.
Succes en hobby ze! Hopelijk ben je snel zwanger,
groetjes Mira, 38+3 zwanger van nr2

Vorig jaar toen we zwanger wilden worden van os eerste kindje waren we er heel actief mee bezig. Ik had ook een onregelmatige cyclus en wij deden het om de dag of om de 2 dagen. Tweede ronde was ik zwanger. Nu zij nwe net bezig voor kindje 2, maar het gaat veel relaxter. Melanie is pas 8 maanden, dus het hoeft ook nog niet perse deze maand raak te zijn. We hebben de tijd. Dus nu doen we het eigenlijk gewoon als we zin hebben. Niet omdat er een kindje van moet komen    

Wij doen het als we zin hebben. En echt om zwanger te worden de 2 dagen dat de ovulatietest positief was. Ik denk dat we ook maar eens een hele tijd om de dag gaan klussen....

Als ik het zo lees bij iedereen, mag ik in me handjes knijpen met mijn zeer regelmatige cyclus. Ik heb 'm standaard 28 dagen. Dus voor mij is het eigenlijk best makkelijk uitrekenen. Nu ook maar hopen dat het in 1 keer goed gegaan is.
Maar wij doen het ook in principe gewoon wanneer we zin hebben. En ja een klein beetje extra rond de eisprong.

De afgelopen maand voor het eerst OV-testen gebruikt en ruim daarvoor al gestart met om de dag klussen. En zodra de test positief was een paar dagen achter elkaar. Toen weer even een adempauze, want elke avond hakt er wel in hoor, ha ha.

De maanden daarvoor toen ik nog geen OV-testen gebruikten hebben we ongeveer 1,5 week achter elkaar zo ongeveer elke dag geklust, maar toen wist ik dus niet precies wanneer mijn eisprong was.

Nu maar afwachten of het gelukt is deze ronde .

mijn man heeft de zelfde mening.
Ik heb een cyclus van 25 dagen .
we hebben het ook wel in DE week om de dag geprobeerd, maar dat is ons enorm gaan tegenstaan.
Ben deze maand begonnen met ovulatie testen, want het begon echt een beetje tussen ons in te staan.
Ik denk dat je daar samen over moet praten, en vooral aan de  man uitleggen hoe dat nu allemaal zit bij ons vrouwen.

succes.

Terug
Bovenaan