hoe vaak poep?

Mirne was altijd al poepkampioen op de creche, meestal poept ze wel 2x per dag en als andere kids dat ook eens doen doet zij het snel 3x. Nu heeft ze donderdag en vrijdag zelfs 4x gepoept.
En wonderbaarlijk: geen kleine beetjes (1x zelfs zo veel dat het haar luier het niet hield), en geen diarree. Het is gewoon echte poep.

Hebben jullie ook zoveel poep? Misschien dat haar maag/darmen al dat vreemde eten gewoon niet kunnen verwerken en het er aan de andere kant weer uit gooien... ze groeit niet zo hard (wel in de breedte hahaha)...

Barbara
Mirne is nu 8 maanden

Grappig! Volgens mij heb jij ook al eens een verhaaltje geschreven toen Mirne nog veel kleiner was over dat ze soms bij iedere luierwisseling een poepbroek had (of vergis ik me?). Siebe had daar toen ook last van.

Nu heb ik weer hetzelfde! Althans ik.....Siebe heeft het! Afgelopen week had ik op één dag 8 poepbroeken, 4 van Merijn en 4 van Siebe. Tjonge, wat een gepoep! Ik ben altijd weer blij als zo'n dag er op zit.

Ja dus, Siebe heeft er met enige regelmaat last van. Het lijkt bij hem als vanzelf te 'lopen'. Terwijl Merijn juist last heeft van obstipatie (op die ene dag na dan).

Groetjes Fonske.

hoi..
Mila had toen ze nog kleiner was meerder poepbroeken als nu.toen had ze vaak kleinere beetjes.nu poept ze meestal 2 keer per dag.soms 1 keer en soms 3 keer.maar niet echt veel..sinds ze meer vast voedsel eet zijn het soms al echte drolletjes..(lekker he hihi)
groetjes piewie

iris poepte eerst om de dag moest het steeds noteren of ze had gepoept of niet. om obsipatie te voorkomen.

maar sinds ze groente en fruit een t poept ze ook iedere dag 4 keer. waardoor ze ook wat   meer last heeft van rode billetjes.

ik ruik helaas geen poep. dus controleer haar regelmatig. ze meld zich ook niet.

groetjes petra

Ik zou willen dat Thomas juist iets meer ging poepen... Hij poept zo weinig! Meestal valt de consistentie wel mee, maar af en toe.... Van de week hoorde ik hem in zijn bedje echt heel hard persen. Zag in gedachte al het bijpassende rode hoofdje .. Toen ik bij hem ging kijken was 1 oogje gewoon al een beetje dik en had ie een enorme keutel naar buiten gewerkt, die zo groot was dat ik het zag door de pamper en zijn broekje heen, zo'n dikke bult.

Gr. Marieke

Lukas heeft een week of drie terug diaree gehad en sindsdien is het 'drama' Bijna elke luier is wel een poepluier. De samenstelling verschilt per keer. De hoeveelheid is meestal erg weinig.

Hij heeft dus ook al drie weken last van luieruitslag (geen tandjes te bekennen hoor!) maar ik geloof dat het eindelijk wat beter gaat.

Normaal gesproken had hij twee poepluiers op een dag. Een hele volle en een redelijk normale.

Annemieke

Hier nog zo'n poepdoos. Hjerre kan er echt wat van en poepte al direct na zijn geboorte op zijn moeders arm, hahahaha.
Hjerre poept ook gewoon veel. Soms zijn er dagen dat elke luier een poepluier is en niet zo'n beetje...! Normaal heeft hij 3 tot 4 poepluiers op een dag. Lekker genieten dus!

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan