Hoe vaak "klussen" in vruchtbare periode

Dames,

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe vaak anderen “klussen” in de vruchtbare periode. Wij “klussen” meestal om de 1-2 dagen. Beleven jullie het "klussen" soms ook als moeten? Na mate wij langer bezig zijn krijg ik dit gevoel wel eens.

Groetjes Iris
 
Mijn vriend had dat wel heel erg dat het voelde als moeten, wanneer je dat hebt moet je er wat minder bewust mee bezig zijn want anders wordt het echt niet leuker zeg maar, hoe lang zijn jullie nu bezig? 
 
Wij zijn nu ruim een jaar bezig. Bij mij is er PCOS geconstateerd. Mijn huidige cyclus wordt nu in de gaten gehouden, moet nu om de 3 dagen naar de gynaecoloog. Dus het is lastig om er minder bewust mee bezig te zijn aangezien we in de medische molen zitten. Hoe lang zijn jullie nu bezig Chan134B?
 
Wij deden het om de dag in de vruchtbare week. Volgende week donderdag hoor ik weer te menstrueren dus ben erg benieuwd of het deze keer raak is. Soms vraag ik mij af of ik al iets voel. Heeft er iemand al symptomen ervaren na de bevruchting?
groet, Lee
 
In de vruchtbare periode hebben wij het nu een keer elke dag geprobeerd. Mijn ovulatie testen gaven zes dagen lang positief aan dus daarvan vijf dagen seks gehad. En nee het wordt er niet leuker op. Maar na twee miskramen wil je toch graag zwanger worden. Nu zitten we op het wachtbankje 7 november moet ik ongesteld worden. Spannend weer  
 
@lee286, ik Voel wel wat steken onderin me buik mja die voelde ik vorige maand ook en toen werd ik helaas ongesteld.. verder wel wat duizelig in de ochtend en koppijn. Was vandaag bij de tandarts die dacht dat ik zwanger was want me tandvlees was wat ontstoken en dik schijnen dus ook tekenen te zijn haha Maargoed! Ik duim voor jou en mij ?
 
Joannam, ik voel ook regelmatig steken in mijn liezen. En ben ontzettend moe. Verder geen opgezette borsten zoals de vorige zwangerschap en ook niet misselijk. 
Wat spannend voor jullie zeg! Ik duim evenhard mee dat het deze keer lukken gaat en dat jullie een prachtig kindje gaan krijgen.
Ik kan na volgende week donderdag weer testen. 
Super grappig van de tandarts trouwens. Klinkt erg goed!
we houden elkaar op de hoogte.
Groet, Lee
 
 
 
Oh oké Iris ja dan is het een ander verhaal, dan is het heel lastig in er minder mee bezig te zijn. Ik ben nu 37 weken zwanger? vorig jaar was ik na 1 x zwanger maar toen was ik al een hele tijd gestopt met de pil, helaas een miskraam gehad toen en daarna even gewacht omdat m’n vriend dat wilde en toen daarna was ik in ronde 3 zwanger. 
Ik was na mijn bevruchting in die week soms best wel misselijk geen idee of dat daar mee te maken had wist toen nog van niks, toen ik wist dat ik zwanger was heb ik de 1e weken veel last gehad van krampen. 
 
Terug
Bovenaan