Hoe vaak voelen jullie het op een dag?


Hoi allemaal,

Ik had een vraagje  voor diegene die haar kindje al voelt.Ik voel het sinds vorige week ploppen in mijn buik en deze week kan het echt niet meer missen,Als ik bezig geweest ben en daarna rustig ga zitten dan lijkt het een drukte van jewelste daar van binnen.Geweldig om te voelen en mee te maken  .Maar mijn vraag aan jullie hoe vaak voelen jullie je kindje op een dag??Soms voel ik het maar een keer op een dag als ik lekker op de bank hang en soms ook vaker op een dag maar dan in mindere mate.Was erg benieuwd hoe het bij jullie zat.
Zijn er trouwens ook nog dames bij die rond de 18 weken nog een enkele keer een beetje misselijk zijn?Ik heb het nu en dan maar niet vaak gelukkig.
Alvast bedankt voor jullie reacties.


Liefs Natasja (18 weken +2)
 
Ik voelde de kleine voor het eerst toen ik 17 weken was. Met 18 weken wist ik zeker dat die plopjes schopjes moesten zijn, precies zoals bij jou. Ik voelde het toen hooguit een paar keer en dan altijd als ik ´s avonds in bed lag. Dat werd steeds vaker en meer en op een gegeven moment voelde ik de kleine ook ´s ochtends. Nu ben ik 28 weken en voel de kleine heel vaak, soms ook als ik druk bezig ben. Hij/zij lijkt bepaalde dagen te hebben waarop het stiller is en misschien meer groeit. Zondag schijnt voor de kleine een rustdag te zijn  
 Afgelopen zondag zijn we gaan zeilen en dat vond de kleine of zo prachtig dat hij/zij heel stil werd of het wilde alleen maar slapen. Dan voel ik hem/haar alleen in bed of op de bank en krijg ik niet van die harde schoppen. Naarmate de week vordert wordt de activiteit in mijn buik weer hoger. Ik vind het zelf heel gek maar misschien hoort het zo. Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?
 
Hoi Meiden.

Ik voelde de kleine ook rond de 18 weken als eerste, kleine plopjes en zeer onregelmatig, de enen dag veel andere weinig.
Nu ik 29 weken ben schop hij of zij er op los! Soms echt heel hard, gaat heel je buik heen en weer en soms zachtjes.
Maar ik merk ook dat het de ene dag veel drukker is als de anndere. Als het hem of haar een dag weinig heb gevoeld(wat ik dan stiekum best een beetje eng vind), schopt ie de volgende dag alsof er een voetbal wedstrijd gaande is! Wel pijnlijk soms, maar vooral genieten!!
 
hoi hoi,

Ik ben nu 25 weken zwanger van de tweede en deze voel ik dag en nacht. En ook al vanaf week 16. Deze is heel erg druk en slaapt voor mijn gevoel nooit! Er staat me dus nog wat te wachten.
De eerste voelde ik bijna nooit. Alleen als hij hikte en dat doet hij nu nog vaak.

Maak je niet te snel zorgen. Het kan vanalles zijn.

Liefs Gerdien
 
Terug
Bovenaan