Hoe vaak??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben voor de eerste keer op deze site en heb misschien wel een ongewone vraag. Ik heb al lang een kinderwens maar aangezien mijn partner de ernst niet in zag van de biologische klok zijn we sinds 3 maanden pas "echt" begonnen. Ik ben nu 35 en heb erge haast. Ik probeer dan ook mijn vruchtbare dagen goed in de gaten te houden maar ik heb er niet   zo veel verstand van. Tot nu toe geen succes. Ben ik ongeduldig??  Misschien een vreemde vraag maar doen jullie het in deze periode heel vaak, om de dag.

Hoi Callie,

Is helemaal geen ongewone vraag,
Welkom trouwens!!
Ik ben 36 jaar dus mijn klok tikt ook aardig door.
Wij hebben weken ertussen dat we 3 dagen achter elkaar klussen ,dan bv 3 dagen niet...maar ja het moet ook leuk blijven,toch?
Ze zeggen dat het het beste is om om de dag te klussen.
Ik heb eigenlijk (nog)geen zin om het als een verplichting te doen.hoewel ik ook natuurlijk liever vandaag dan morgen zwanger zou willen zijn...

Veel succes!!

Liefs,Swinnie

Hoi Callie,

Wij klussen ook met enige regelmaat, maar ik weet wanneer mijn vruchtbare week is..
Ik heb dan namelijk redelijk veel afscheiding, cervixslijm (draderiger dan gewone afscheiding). Erg fris onderwerp, maarja. Meestal doen we het om de dag in deze periode, maar we moeten er wel zin in hebben natuurlijk.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en veel plezier met klussen.

Groetjes,
Jasmijn

Hoi Swinnie,

Lief van je om te reageren. Ik vind het fijn om te weten dat er nog meer mensen zijn zoals ik. Knap dat je je niet laat meevoeren met  het klussen op verplichte momenten. Ik voel die druk wel. Elke keer als ik weet dat het kan gebeuren  ben ik bang dat er weer een maand voorbij gaat en er dus ook weer minder kans is.  Ik mag nog niet klagen want ik ben nog niet zo lang bezig. We blijven ons best maar doen. Veel succes.

Groetjes Callie    

hihi ik vroeg me dus ook al af hoevaak jullie het doen, maar durfde er nog niet echt rechtstreeks naar te vragen .

Maar oke nu we het toch erover hebben zal ik ook maar opbiechten haha
Wij zijn pas echt gericht aan het klussen sinds 1 maand en in die maand hebben we het op de dagen dat ik ongeveer vruchtbaar kon zijn (tussen 10e en 15e dag vanaf begin ongi) wel iedere dag gevreeën. Wellicht wat overdreven maar ook wij voelden het alletwee anders als eengemiste kans.

Nu dus helaas wel weer ongi geworden, dus hierna maar eens met ovulatietestjes kijken of mijn eisprong inderdaad wel in die periode valt waarin wij dat denken.

Ik ben benieuwd naar de rest

Terug
Bovenaan