Hoe vaak???????

A

Anoniem

Guest
Ik ben Tessa, 25 jaar en nu al 4 maanden gestopt met de pil. We zijn nu 2 maanden voor het eggie bezig. Vind het allemaal erg spannend. Ik heb niet echt een regelmatige cycles, ongeveer om de 31 dagen.
Wie kan mij advies geven wat beter is om te doen.Elke dag, of om de dag??? Ik kom hier op internet verschillende dingen over tegen.
Ik hoop  dat jullie reageren.

Mijn huisarts zei laatst dat om de dag beter is omdat het zaad dan sterker is...

Ik weet natuurlijk niet zeker of hij gelijk heeft...

liefs Kersensnoepje

Kersensnoepje, bedankt voor je snelle reactie.
Hoe lang zijn jullie al bezig???

hee tess,

Inderdaad om de dag is beter voor de sterkte van het zaad.
Omdat je een onregelmatige cyclus heb kun je ook temperaturen dan kun je erachter komen wanneer je eisprong dus dan weet je ook wanneer je moet klussen!

Gr: Poppie 2

Hoi!

Heb ook inderdaad gehoord beter om de dag, vanwege de kwaliteit.
Maar wij hebben het in de eerste ronde, tijdens mijn vruchtbare dagen, elke dag gedaan, en het is raak! Dus het kan wel....

Lien

Hoi,
Wij hebben ervaring....ahum..dat ook als je niet veel extra klust dan anders..je ook zwanger kunt worden hoor.
Rond de vruchtbare dagen wel wat vaker, maar de rest van de maand niet hoor. Normaal zijn wij meer weekendklussers..haha En dat is ook heel snel gelukt. Het gaat niet zozeer om hoevaak je het doet, als wel om het juiste moment. Maar ik weet nooit precies mijn eisprong ofzo, maar toch gelukt.
Ik zie zwanger worden gewoon als geluk hebben,  op het juiste moment..iets dat je zelf toch niet in de hand hebt. Hou het leuk, en het komt als  het komt!
Groet R, nu bijna 35 weken van de derde..

Ehh sja....
Wij zijn voor ons zoontje dik een jaar aan het klussen geweest...
N't die ene maand dat we geen zin hadden om ons aan de regels van de gyn te houden, en we het lekker iedere dag deden, werd ik zwanger!
Dus....volgens mij moet het moment gewoon juist zijn... Gewoon een kwesti van geluk denk ik.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan