Hoe vaak?

Hoe vaak meldt jullie baby zich op een dag? Ben nu bijna 30 weken en onze dochter laat regelmatig weten dat ze er is! Ik denk echt wel 10 keer op een dag. Is dit vaak? En heeft dit iets te betekenen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Gr. Rietje
 
ik word wakker gemaakt door de kleine en voel hem als ik naar bed ga nog.
Voel hem echt de dag door en ben dinsdag 31 weken.
Dit deden mijn anderen kinderen ook.
 
Hier een behoorlijk druktemakertje in mijn buik. Ik voel hem/haar eigenlijk de hele dag door. Soms zelf zo hard dat het echt zeer doet en mijn hele buik zie je dan bewegen. Mijn andere kids deden dit ook.
 
Gelukkig dat jullie het ook wel hebben.het is voor mij de eerste dus heb ook geen idee wat ik moet verwachten!
Het gaat dus nog wel erger worden...
 
Hay hay.

Hier sowieso 25 keer! OOk ik wordt wakker van hem en als ik in bed lig houdt hij me eerst wakker hahaha. Het is een druktemaker.............


xxxxxxxxxxxxx
 
Ik heb juist een heel rustig kindje; of ik voel hem niet zo goed door de voorliggende placenta.
Ik voel hem wel op vast tijden bewegen en flink schoppen. Mijn buik beweegt dan helemaal, maar volgens mij slapen ze in deze periode ook weer veel.
Ik ben iig blij met mijn dopler; ik luister regelmatig naar zijn hartje; dat is zo'n mooi geluidje en stelt me gerust.

xxx
 
Terug
Bovenaan