hoe veel flessen

Hoeveel flessen krijgen jullie kleine nog?
Ethan krijgt smorgens een papfles 200cc(is naar zijn mening niet genoeg) en savonds ligt er aan hoe goed hij heeft gegeten..

Nu hoorde ik dat een vriendin van me kleine is in juni 1geworden dat hij al ruim 3weken van de avond fles af is.
Verwennen wij nou Ethan of is zij zo vlug

Tjerk krijgt sinds 2 maanden alleen 's morgens nog een fles. 210 water met 7 schepjes. Moet eerlijk zeggen dat ik 200 ook vrij weinig vind. Hij heeft natuurlijk wel een hele nacht achter de rug. Ik heb nog lang een avondfles gegeven maar ben er op den duur gewoon mee gestopt.

We hebben wel eens de fles weg gehouden maar kwam dan als nog rond 12/1uur voor een fles..
Ethan krijgt half papfles half gewone fles hij vind de papfles gewoon niet lekker maar hij komt te laat voor de fles om ook nog een broodje te eten smorgens

Jochem drinkt 'smorgens bij de boterham 150 halfvolle melk en 's middags ook.Jochem is niet zo'n goede drinker dus als hij slecht heeft gedronken doe ik hem 's avonds in bed nog wat melk maar doe ik dit niet dan slaapt hij ook gewoon goed in en door tot de ochtend en kan als hij wakker is nog een uur zonder eten of drinken vermaken in bed, heerlijk! Hij is niet zo dat als hij wakker is meteen honger heeft. Soms verdun ik de melk ook nog wel eens met water hij vind het allemaal prima.( 's avonds )

Je merkt het vanzelf als hij hem niet meer nodig heeft. Ik gaf die fles dus rond 12 uur 's avonds. Voor het slapen gaan wilde hij hem allang niet meer. Op den duur hebben ze er gewoon genoeg van. Moet eerlijk zeggen dat de fles 's morgens gewoon zijn ontbijt is en hij dus ook nog geen brood eet 's morgens. Ik geef hem helemaal geen pap maar alleen opvolgmelk 3.

Hier is de fles ook zijn ontbijt daarom is het ook hlf papfles is en half gewone fles zo dat hij toch wat vezels binnen krijgt ik bied smorgens wel een broodje aan maar vaak wil hij maar een 1/4 broodje

alicia krijgt 's ochtends 2 sneetjes brood met halfvolle melk (beker drinkt ze zelf leeg zonder knoeien)
tussendoor fruit
's middags 2 soms 3 boterhammen met beker halfvolle melk
na het slapen stuk fruit, water en een koekje
's avonds aardappels groente vlees en als ze dorst heeft water

en mocht ze 's nachts of 's ochtends voor half 8 wakker worden krijgt ze een fles van 180ml en 3 scheppen voeding. en dan slaapt ze door tot kwart voor 10 meestal.

Terug
Bovenaan