hoe veel minutjes doen jullie babys voor een fles?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
 ik wil graag weten hoeveel minuutjes julie babys doen voor een flesje? trouwens mijn baby doet 10 minuten voor een fles soms langer alsze in slaap valt de cb zei tegen mij als ze niet spuugt dan kan ze zo kort drinken?alle tips welkom vroeger deede ze voor een fles echt 40 minuten ik was elke dag met haar 4o minuten bezig nu gelukkig doet ze kort voor een flesje
groetjes adama

Hoi Adama,

10minuten is goed hoor, kindjes van 4-5mnd drinken al een stuk sneller!

Gr MJ

dank je wel voor je reactie ,,, ze drinkt te snel maar spugniet

Dag Adama,

Mijn twee jongens hebben eerst borstvoeding gekregen. Toen ze overgingen op de fles hadden ze die in no time leeg! Voor die melk uit de borst moesten ze heel hard werken, helemaal mijn eerste omdat ik toen alleen kon voeden met een tepelhoedje ertussen. Hij moest dus nog harder zuigen om er iets uit te krijgen. Het zou kunnen dat dit bij jou ook het geval is? Voor zover ik mij kan herinneren hebben ze daar verder geen last van gehad, behalve dan dat mijn jongste wel een ontzettend snelle eter is, die zich regelmatig verslikt omdat hij 'vergeet' te kauwen...;-). Als jouw baby er geen problemen mee heeft dat de fles zo snel leeg is, zou ik mij er niet zo druk om maken als ik jou was en de tijd gebruiken voor andere leuke dingen met (of zonder als 'ie aan het slapen is) je baby.

gees kookt no time betekent toch geen tij gewoon binnen maar seconden deed ze haar flesjes op begrijp ikhet goed? ging jouw baby ook snel drinken?no time

Hoi Adama,

het verschilt ook van baby tot baby, hoor. Onze zoon heeft vanaf dag 1 zijn eten naar binnen gepropt. Wij hebben toen de difrax-fles genomen, waarbij je de bodem strakker kon draaien. Toen deed hij 15 minuten over de fles.
Lars is nu ruim 15 maanden en de papfles zuigt hij 's ochtends in 5 minuten leeg.
Als je dochter zich er goed bij voelt, is het prima. Zij bepaalt zelf hoeveel tijd ze nodig heeft.

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan