Hoe veel voeding

<p>Hoi hoi,</p><p>Ik ben even benieuwd hoe veel jullie kindjes drinken +/- 3 maanden.</p><p>Mijn kleine is nu 3,5 maandjes en drinkt 5 flessen van 120cc 4 scheppen om de 4 uur. Sinds een week komt hij ook weer voor een nachtvoeding en zit dan op 6 voedingen. Hij drinkt dit vanaf dat hij 1 maand oud was. Ik krijg hem maar niet op de 150cc en 5 scheppen. Dat zou hij toch onderhand wel op kunnen denk ik dan?. Hij drinkt tussen door beetje water en krijgt sinds gister een paar hapjes groente wat hij trouwens heel lekker vindt en goed eet. Iemand hier ook ervaring mee dat hun kindjes ook maar niet meer willen drinken? </p>
 
Hoi , 
Mijn dochtertje is ook 3,5 maand zij drinkt 5 flessen van 180 met 6 schepjes en af en toe nog wat extra water. De laatste fles krijgt ze om 22.00 uur en de eerste meestal om 6.30.
 
Hoi , 
Mijn dochtertje is ook 3,5 maand zij drinkt 5 flessen van 180 met 6 schepjes en af en toe nog wat extra water. De laatste fles krijgt ze om 22.00 uur en de eerste meestal om 6.30.
 
Hoi , 
Mijn dochtertje is ook 3,5 maand zij drinkt 5 flessen van 180 met 6 schepjes en af en toe nog wat extra water.
 
Mijn dochtertje is bijna 3,5 maand. Ze drinkt 4 flessen van 180 met 6 schepjes. De eerste fles rond 7:00 en de laatste fles rond een uurtje of 8. Sinds een week wil ze de laatste fles rond 23:00 niet meer hebben. Ze slaapt dan zo lekker diep dat ze niet meer wakker te krijgen is. 
Om haar op 180 te krijgen hebben we goed gekeken op welke momenten ze de meeste trek had. Op die momenten de fles opgehoogd met 30cc/1schepje. Zo langzaam opgebouwd, werkte voor haar erg goed. 
 
Bedankt voor jullie reacties.
Ik krijg hem maar niet naar die 150cc. Hij lijkt ook genoeg te hebben aan 120cc. Hij huilt niet en is vrolijk. Het lijkt me gewoon zo weinig en had wel gedacht dat hij onderhand wel meer voeding nodig had. Nu ik ook lees hoe veel jullie kindjes drinken.??
 
Terug
Bovenaan