Hoe ver kan ik gaan...?

Ha meiden,

Weer eens een berichtje van mijn kant..
Onze zoon, nu 2 jaar en ruim 5 maanden is ons echt super aan t uitproberen nu.. We zijn voor de kerst verhuisd, hij is naar een nieuw kdv (in de wijk) en er komt een brusje aan (over 5 weekjes waarschijnlijk).

Volgens mij is hij ons echt aan het uitproberen in het nieuwe huis, even kijken hoever hij kan gaan.. Toevallig sprak ik gister een moeder van een meisje van het kdv, ook net verhuisd, broertje erbij en ook nieuw op het kdv, zij is ook zo lekker bezig!

Zal er dus bijhoren.. Maar leuk is ff anders. Loop toch wel op t eind zo, net alle drukte van het verhuizen achter de rug, begint meneer ff te vervelen.. ahhhhhh!!

Het ene moment is ie echt super lief, helpt met het 'huishouden', speelt lief, maar dan opeens wil ie wat en als het dan nee is schreeuwt ie lekker, rent weg, of doet t lekker toch en rent dan weg.. Om gek van te worden.. We proberen maar een hoop te negeren, want alleen maar corrigeren werkt ook niet, maar somsssss...

Herkenbaar..??

Groetjes, Mijn schatje

hoihoi

Lorenzo probeert momenteel ook zo veel uit hij lijkt
simpelweg niet te willen luisteren en hij hoort absoluut
goed.
Vanavond weer strijd gehad wat opruimen betreft..we
ruimen samen op althans dat probeer ik maar meneer
vertikt het gewoon dus even op zijn plek zetten(2min.)
daarna zegt Lorenzo dat hij wil opruimen maar nee hoor er
gebeurt niets uiteindelijk begint Lorenzo te huilen mijn lontje
word korter en ga zo maar door.
Frustrerend af en toe ik heb normaal gesproken een lang
geduld maar dat raakt toch steeds gauwer op.

Ik hoop dat doorzetten binnenkort gaat werken maar soms
wil je wel eens even flink gillen.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Dean (2 jaar en 3 mnd) is ook  aan het uitproberen. Volgens mij heeft het meer met de leeftijd te maken dan met het feit dat hij (pas) een zusje (3 mnd)  heeft. En voorlopig blijft dit nog wel even aanhouden als ik de verhalen zo eens hoor...

Groetjes,
Nelly mv Dean en Lynn

We blijven tegen elkaar maar zeggen: this een fase, gaat vanzelf weer over of wordt weer minder (hahah, mijn man zit nog steeds in die fase!)
Tessa is ook zo veranderlijk als het weer, dan speelt ze weer goed alleen en dan kan ze ineens omslaan en wil ze helemaal niks en doet ze alles wat echt verboden is! Nu is alles : wille niet.. wille niet naar bed, wille niet tandenpoetsen, wille niet eten, wille niet schoene aan......grrrr, rustig mama........
Concequent blijven en duidelijk zijn

Lisenka mv Tessa & Meike

Terug
Bovenaan