Hoe ver kunnen die kleintjes zien?

Hoi allemaal,

Op welke afstand kunnen kleintjes van 9 weken ongeveer scherp zien? Weet iemand dat? Esther lacht nog zo weinig en reageert zo weinig als je gekke bekken trekt en naar haar lacht. En toen boog ik me vanmorgen heel dicht naar haar toe en toen kreeg ik tot 3x toe een heel brede grijns. En nu vraag ik me af of ze me normaal gesproken misschien niet scherp kan zien als ik haar op de arm heb. Zou dat kunnen? Is dat normaal? Ik dacht dat ze nu wel een centimetertje of 30 afstand scherp moesten kunnen zien tenminste? Bij ons in de familie loopt echt íedereen met een bril, maar ja, is een beetje moeilijk achter te komen met zo'n kleintje...
Maar goed, misschien was het gewoon een toevalstreffer en zie ik er gewoon belachelijk uit van zo dichtbij en moest ze daarom zo lachen...

Groetjes,

Eveline

Ze moet nu tot een halve meter echt scherp kunnen zien en in kleur. Dus... Quinn lacht ook niet echt veel hoor. Het is best een serieus mannetje. Hij lacht ook meer als ik dichtbij kom met mijn gezicht... en naar zijn knuffelbeestjes aan de ronddraaiende mobiel.
Groetjes Veerle

Ik heb de indruk dat mijn zoon  toch al behoorlijk goed kan zien; ik schat zo'n metertje of twee?? Hij geeft in ieder geval brede glimlachen als hij bijv.  z'n papa de kamer de kamer in ziet lopen en is trouwens ook dol op het "kiekeboe"-spelletje...sinds anderhalve week buldert hij dan van het lachen wat echt een heel komisch geluid is, zodat wij ook helemaal dubbel liggen...

Yvon (mv Luuk 04-01-2007)

Terug
Bovenaan