Hoe ver zijn jullie al?

Ik ben gewoon benieuwd hoever en hoelang jullie nu al zwanger zijn.?

Ik ben voor het laatst 9 augustus ongesteld geweest, internet geeft aan dat ik nu in de 6e week zit.
Mijn agenda echter 5weken en 3 dagen.(loopt week achter)
is dat bij jullie ook zo of klopt er bij mij bereking iets niet.
We zullen het natuurlijk pas echt weten bij de eerste echo..

Liefs Linda

ik zit in mijn 7de week of ben veder omdat ik namelijk om de 2 weken ongesteld werd. maar disdag heb ik mijn 1ste echo dus dan moet ik 8 of 10 weken zijn ben benieuwd ga gewoon uit van 8 dan kan het altijd mee vallen haha.

groeten natasja

6 augustus was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Volgens mijn agenda ben ik 6 weken zwanger, maar op internet krijg ik verschillende berekeningen. Ik houd maar gewoon mijn agenda aan. Morgen de verloskundige bellen voor een afspraak. Ook al aangemeld voor moeders voor moeders. Zo nu lekker slapen, want voel me lekker moe! Liefs

Bij mij was 3 augustus de eerste dag van mijn laatste menstruatie maar ivm met een lange cyclus reken ik vanaf mijn eisprong deze was op 27 augustus. En dan 2 weken terug. Morgen 5 weken. Hoop dat jullie het een beetje snappen haha

@ lindaenpeter: het klopt dat je nu in je 6e week zit. Ze tellen namelijk van eerste dag laatste menstruatie naar week 1 als eerste zwangerschapsweek. Jij zit nu van 5 naar 6, dus in je 6e zwangerschapsweek.

Zelf zit ik nu ook in mijn 6e week. (10aug laatste ongi)
Morgen over 2 weken zullen we het echt weten.

Terug
Bovenaan