Hoe ver zijn jullie?

Hey meiden!

Er zijn er al een aantal die het geslacht van hun ukkie weten. Wie wil het nog meer allemaal weten?

Zelf willen wij het een verrassing houden tot bij de geboorte. Lekker alles neutraal inkopen. Ook wel zo makkelijk voor eventueel een tweede kindje!
Gelukkig zijn we allebei niet van het knalroze of alles blauw, haha!
De babykamer wordt bij ons offwhite met bruintinten. We hebben ook al een erg mooie muurschildering uitgezocht, welke in januari geschilderd gaat worden!
Voor het kamertje hoeven wij eigenlijk alleen het bedje nog maar.

Voor de woonkamer alleen de box en dan zijn we zo goed als compleet! Qua meubels dan, haha! In januari ga ik shoppen met mijn schoonmoeder voor dingen als hydrofielluiers ed.

Wat onwijs gaaf om na 3 jaar proberen me eindelijk onder te kunnen dompelen in het babyshoppen!

Liefs Daisy

onze baby kamer is al helemaal compleet met wieg en ledikant. Ook hebben wij al een badje en een box.

Wij moeten nog een kinderwagen en maxicosie en kleertjes enz.

Wij wilden eigenlijk een 2de hands kinderwagen halen, zeggen me schoonouders dat zij graag een voor ons willen halen maar dan wel graag en splinternieuwe!! Ben echt wel blij met mijn schoonouders hahahaha :)

Ja super! Mijn ouders hebben er al een jaar of 2 een boven staan, haha! Helemaal compleet.

Super hoe (schoon)ouders zo meeleven!

Wow Daisy, wat ben je al ver met je inkopen! Ik herken het wel van onze eerste zwangerschap. Haha. Toen had ik het meubilair en de wagen end. al met 13 weken besteld. Natuurlijk wel met de garantie dat als er iets mis zou gaan, alles kon worden teruggedraaid.

Nu wachten we nog even met de nodige dingen te kopen. We hebben natuurlijk nog een aantal dingen van onze zoon. Hij krijgt een nieuw kamertje over een paar maanden en dan gaat zijn kamertje naar de baby :)

Wij krijgen over twee en een halve week de geslachtsbepalingsecho. We hopen dat ik dan inderdaad al ver genoeg ben om echt duidelijk het geslacht te kunnen zien. Maar we houden het wel geheim voor iedereen :)

Geniet van het shoppen en je zo te zien lieve (schoon)ouders!

Liefs

Vind het zo super dat je nu mag...
Ben echt blij voor je...
Lekker genieten...
Begin je al een buikje te krijgen?

X

blij voor je dat je eindelijk in de babyspullen mag duiken!! wat een genot he!

Hier hebben we nog veel van onze eerste... dit x willen wij wel weten wat het word, maar daarvoor moeten we toch echt op de 20 weken echo wachten eind januari. De kamer van onze zoon was ook offwhite met bruintinten omdat we toen ook niet wisten wat het zou worden. nu wil ik toch echt wel een jongens of meisjeskamer kunnen maken. maar ik hou ook echt niet van knalroze... ik ben eigenlijk heel erg anti roze hahaha......

Geniet van je zwangerschap meid. ik ben nu 13 weken! hihi

Ik ben 13 weken! Wij hebben ook al kast, commode, bedje, meegroeistoel en wat luiers en kleertjes ingekocht. Ook wat boeken met van dag tot dag zwangerschap en op wat tijdschriften geabonneerd. Wij kopen elke maand wat om de kosten te drukken, en het niet in 1 keer uit te hoeven geven! Ik las inderdaad dat er iemand was die met 14 weken het geslacht al wist..dat is best gauw zeg! Mijn vriend en ik zijn er namelijk nog niet uit. Ik wil het eigenlijk niet weten, en toch weer wel. Mijn vriend wil het heel graag weten. Denk dat ik wel overstag ga hoor. Maar dan vertellen we het tegen niemand. We doen dan net alsof we het niet weten, want ik heb van die nieuwsgierige familieleden die het willen weten. Wij gaan het kamertje met wit en limegroen doen.

Ik heb ook ouders en (dan wel geen schoonouders) maar wel stiefouders die heel graag mee gaan naar echo's, en zitten te asen op het geslacht, dus denk dat we ze nog 1 keer meenemen (a.s. week mag ik nog een keertje) en dan voorlopig niet meer want ik ben veels te bang dat ze het gaan zien (denk dat het een jongetje wordt namelijk)!!

xx

Terug
Bovenaan