Hoe ver?

<p>Goedenavond, vanmiddag ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben. Maar nu krijg ik niet echt duidelijk hoe lang dat zou zijn. </p><p>Mijn laatste menstruatie was 10 juli en zo'n clearblue test met termijn zegt 2tot3 weken. </p><p>Gaat nogal een verschil zijn als ik morgen de verloskundige ga bellen.. 5 of 8 weken </p><p>Dus hopelijk kan iemand me helpen met deze rekensom ?</p>

Als je de verloskundige morgen belt zal ze aan je vragen wat de eerste dag van je laatste menstruatie was. Vanaf die datum gaan ze rekenen want dat is het enige vaste gegeven wat ze hebben. Op het moment dat je de termijnecho krijgt kunnen ze aan de hand daarvan je datum nog aanpassen

Wat Kim zegt. Het hangt ook af van de duur van je cyclus. Online heb je genoeg rekentools die je alvast een idee kunnen geven ?

Als je een regelmatige cyclus hebt, kun je daar al iets meer over berekenen. Als je weet wanneer je eisprong was, dan weet je het zelfs behoorlijk nauwkeurig! En anders gaat de verloskundige inderdaad gewoon af op je laatste menstruatie, en dan zie je het vanzelf wel =)

Terug
Bovenaan