Hoe verberg je het op je werk??

Hoi allemaal,

Ik vraag me af of jullie nog 'verbergtrucks' hebben voor op je werk. Ik ben bijna 7 weken en wil het op mijn werk pas vertellen na de echo, die krijg ik pas met 12-13 weken. Dus ik wil het nog even voor mezelf houden. Bovendien heb ik ook niet echt een zeer close relatie met mijn collega's vanwege een groot leeftijdverschil.

Maar ik voel me bij vlagen behoorlijk misselijk en ik ben ook wat slomer dan normaal. En ik heb een baan waarbij je elkaar als collega's regelmatig ziet en overleg hebt. Ook is de wc erg gehorig. (Gelukkig heb ik nog niet hoeven overgeven op mijn werk)

Wie heeft er tips of trucs??

Mijn ervaring is dat alleen de collega's waar je wél close mee bent iets merken, het heeft me vorige keer enorm verbaasd hoe weinig mensen kennelijk naar je omkijken want bij mij heeft slechts 1 collega van de 24 het geraden vorig jaar.
Waarschijnlijk hoef je niet al teveel te verbergen, maar ja als je gaat overgeven enzo.... Ik hoop voor je dat je je lekker voelt dan merken ze het vast niet. Mochten ze er wel over beginnen dan zou ik ze vragen of ze het niet door willen vertellen.
Succes met verbergen hoor!

Hoi,

Ik gooi mijn ellende voorlopig op dat vervelende buikgriep virus dat door school waart. Gelukkig knikt iedereen dan meewarrig en hoopt dat het snel overgaat.
Qua buikje verbergen is het gewoon een tuniek aan die verhult dan mijn broek nog strakker zit dan anders. Nou ben ik redelijk aan de maat  en heb veel verdriet meegemaakt waardoor ik al meer ben gaan eten, dus de meesten zullen nu denken dat ik me gewoon nog meer heb laten gaan.
Oh ja en die vermoeidheid? Zeg altijd dat het de schuld van mijn oudste zoon is: die is zoooo vroeg wakker.
Het is niet anders, nog even uitzingen tot over een week of 4/5.

groetjes, keesje

het is herfst, bijna winter en iedereen is wel wat ziekjes en verkouden, dus das een mooi excuus! Kleding aandoen waar je je lekker bij voelt en als het wat kouder wordt is die grotere trui helemaal niet raar!

Soucky

Terug
Bovenaan