Hoe verder?

<p>Ik ben sinds 8 jaar aan de prikpil geweest, hiervoor een regelmatige ongesteldheid. December afgelopen jaar laatste prik gehad. 2 weken geleden was de laatste dag van een 10 dagen lang, 3 keer per dag kuur primolut. Vorige week zondag (week na het stoppen) heb ik 4 uur lang bruin verlies/afscheiding gehad. Wel al veel buikpijn sinds primolut, die is nogsteeds niet afgenomen. Na die afscheiding gevoelige tepels/borsten, krampen in m'n buik, misselijk. Nu mag ik maandag bij de dokter op afspraak komen om te kijken wat we verder gaan doen. Maar wat komt hierna? Nog een kuur primolut? Andere kuur? Testen? Echo?</p><p> </p><p>Voor de kuur primolut een test gedaan, negatief natuurlijk. Hebben wel al die tijd onveilig seks gehad. Tijdens de kuur van primolut maar 1 keer omdat er in de bijsluiter staat dat primolut niet goed is als je zwanger bent. Maar daarna weer vrolijk verder gegaan. Ik word helemaal gek van al die hormonen in m'n lichaam, stemmingswisselingen van hier tot Tokio en spontaan in tranen barsten terwijl ik daar nog nooit last van gehad heb. Is dit een goed teken? </p>
 
Ik was mij de eerste weken niet bewust dat ik zwanger was. Ik had alleen wat last van mijn darmen. Zodra ik wist dat ik zwanger was voelde ik allerlei symptomen, en werd ook onzeker wanneer ik ze ff wat minder voelde.
Nu zeggen de symptomen eigenlijk niets, want je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. En voelen vaak wat we graag zouden willen voelen.
Ik heb zelf geen ervaring met de prikpil, maar je zou altijd nog een test kunnen doen. Of helaas de dokters afspraak afwachten.
Veel succes, hopelijk is t snel raak.
 
Ik bedoelde of het juist een goed of slecht teken is dat ik zoveel last heb haha. En wat ik nu kan verwachten wat de dokter wil doen om het wel op te wekken omdat de primolut niet werkt. Ik weet helaas al dat het nog wel even duurt voor alles weer werkt en we het echt kunnen proberen. 
 
Terug
Bovenaan