hoe verdrijven we de tijd? Tips gevraagd!!

A

Anoniem

Guest
Tot nu toe vond ik de dagen redelijk snel voorbijgaan...maar nu ik bijna (morgen) 40 weken ben wordt het toch wat minder.
Hebben jullie tips om nog even wat te gaan doen?

Ben gisteren wezen winkelen in de stad (pffffff...vermoeiend)
en wil nog een keer naar zo'n grote supermarkt in Duitsland (wonen vlak bij de grens).
Ook heb ik een aantal cakes gebakken en gesneden en ingevroren (voor kraamvisite)

Hebben jullie nog verdere tips voor niet te vermoeiende en niet te lange uitjes?

Ik ga vooral op bezoek bij mijn ouders en soms even met  mijn moeder  de stad in. En verder veel forummen !!

Monique

Ik ben (heel oudbollig) een geboortetegel aan het borduren.

Doe  ik anders nooit maar dit vind ik toch wel heel erg leuk om te maken voor de babykamer.

Het is de arc van noah met allemaal dieren erin, ziet er erg lief uit.
Daaronder komt dan de naam, geboortedatum en geboortegewicht / lengte op te staan.

Leuk en vooral lekker lui tijdverdrijf.

En voral veel forummen.

Kruimel ( 40 wkn )

Borduren, da's al bijna een ouderwetse ambacht! Ik heb het vroeger ook wel gedaan, als kind. Best een goed idee eigenlijk, om zoiets te gaan doen.
Ik ben zelf niet zo heel mobiel meer (topzwaar zullen we maar zeggen), dus ik lees heel veel. Had daar voor m'n verlof al rekening mee gehouden, dus ik had al een voorraad boeken aangelegd. Ik denk alleen wel dat vandaag het "uitje van de dag" naar de Bruna zal zijn, want ik ben bezig aan m'n laatste boek van de stapel... Of juist geen nieuw boek kopen en hopen dat als deze uit is de bevalling begint!

groetjes

Eeeehm eens even denken...

* Overhemden strijken;
* Een legpuzzel van 1000 stukjes doen;
* Enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven & van postzegel voorzien;
* Sokjes breien voor de baby;
* Stoofperentaart bakken;
* Pompoensoep maken;
* Herfststukje maken voor in de woonkamer;
* Een ooievaar knutselen voor in de tuin of voor het raam;
* Bordjes beschilderen waar je beschuit met muisjes op kunt serveren;
* Cadeautjes maken voor kraamvisite (om mee te geven);
* Slinger maken waar je de felicitatiekaartjes aan kunt hangen;
* Naam/ initialen van de baby op lakentjes, slabbetjes  of kleertjes borduren.

Nou, dat is het eerste wat ik zo even kan verzinnen. Ik hoop dat er wat voor je bij zit

Terug
Bovenaan