Hoe verloopt een miskraam?

Hoi meiden,

sinds kort kijk ik ook onder dit kopje omdat mijn lichaam vorige week bezig was met een miskraam.
Afgelopen donderdag heb ik redelijk veel gevloeid en dacht ik dat ik het vruchtje zag. Het was heel klein wat in het slijm zat zeg maar (ok klinkt niet zo lekker), maar was dit nu mijn miskraam? Moet er even bij zeggen dat ik nog maar heel kort zwanger was, we vermoeden ong 4 a 5 weken.
Ik twijfel nogal, omdat sommigen me vertellen dat er echt een ei uitkomt en dat was bij mij dus niet het geval.
Na die vloeiing heb ik nog even buikpijn gehad, maar was het vrijwel over en nam het vloeien ook weer af.

Wie kan me meer vertellen?

Alvast bedankt meiden!

Hoi,

Vervelend dat je een miskraam hebt gehad of bezig bent...dat het in ieder geval niet goed is.
Ik heb zelf 2 x een miskraam gehad. Die van mij zijn niet spontaan verlopen dus over wat jij beschrijft heb ik geen ervaring. Ik ben 2x gecuretteerd.
Volgens mij moet je met een miskraam wel  flink buikpijn hebben, na het verliezen van het vruchtje moet dit stoppen. Maar hoe die buikpijn is en of dat per persoon verschillend is weet ik niet.
Er reageert vast wel iemand die het wel weet. Vloei je nu helemaal niet meer? Als je twijfelt kun je altijd contact met je huisarts, verloskundige opnemen.
Na een curettage vloeide ik 2 wk na....dan moet het wel ong. ophouden.
Sterkte met alles!

Liefs van Biate.

Hallo,

Helaas ben ik niet op het forum zwanger worden/ zwanger zijn geweest, maar mijn eerste aanmelding ook direct zwanger worden na miskraam. Heb ook vorige week
een miskraam gehad, na bijna 7 weken. Jammer maar helaas. Bij mij is een een klomp
met placenta weefsel uitgekomen. Daarvoor heb ik onwijze wee-achtige pijnen gehad en dat klopte ook volgens de VK. Ik denk dat je je miskraam wel al hebt gehad. Anders kunnen ze dit nog op de echo zien. Voordat je een curritage krijgt.

Heel veel succes.
Dana

Hoe weeën voelen weet ik nog niet, maar als ik zo verhalen hoor, komt het wel in die richting.
Ik dacht dat ik van de krampen af was, maar vanmiddag is de pret weer begonnen....vreselijke krampen, alleen ben niet meer aan t vloeien. Bestaat er zoiets als naweeën??? (noem ook maar wat)

Hoi Maenca,

Wat jammer dat je dit mee moet maken! Ik heb het 2 keer meegemaakt, en beide keren heb ik een curetage gehad. Dus ik kan je niet zeggen hoe een (natuurlijke)  miskraam verloopt. Maar ik weet wel dat je beter even met je ha of verloskundige kunt bellen. Het kan namelijk heel goed zijn dat het nog moet beginnen, of dat je het nog niet helemaal kwijt bent. Dat kunnen ze met een echo heel goed bekijken. Evt krijg je dan een curetage. Maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Meid, heel veel sterkte!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan