Owh bij ons is het zo verschillend, maar meestal ben ik al gedoucht voordat hij wakker is en anders ligt hij netjes te wachten tot ik er onder uit kom, en dan hoor ik ineens MAMA....dan haal ik hem eruit, aankleden en dan samen ontbijt maken, hij zit op de aanrecht en ik maar z'n fles klaar en mijn ontbijt, hij smeert de boter op mijn beschuit en helpt me met m'n hagelslag.
's ochtends kijken we altijd samen het nieuws en daarna gaat hij op NED 3 tot een uurtje of half 11, na de Tweenies gaat hij in ieder geval uit. Hij blijft soms zitten om te kijken en soms gaat hij spelen of moet ik mee spelen...is heel verschillend en net hoe z'n bui is!
Om half 12/12 uur eten we een boterham en daarna gaat hij naar bed. Als hij 's middags wakker is, schiet ik hier altijd de stad in of ga ik even naar de supermarkt hier in de buurt. Op de terugweg gaan we weleens langs de kinderboerderij, daar wonen we naast. En dan is papa meestal al thuis, dan is het nog even spelen, helpen met eten koken en tafel dekken, daarna mag hij nog even spelen dan in bad of onder de douche!
maar het kan ook weleens voorkomen, dat we 's ochtends een koffieafspraak hebben, dus dan zijn we 's ochtends de deur uit en dan zijn we 's middags gewoon thuis!
Groetjes
Angel