HOE VERTEL IK HET

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden.

Ik ben Marijn (22)en h eb met mijn man (36) besloten om er helemaal voor te gaan.
Op dit moment ben ik nog niet zwanger. We zijn begonnen met foliumzuur en maken deze laatste 1,5 week pillen nog af, en dan zien we het wel :)
Ik vroeg me af wie er leuke of originele ideeen heeft om het grote nieuws
aan iedereen te vertellen?? Zijn er nog meer vrouwen die net zo oud zijn als ik?

wat wil je vertellen? dat je gestopt bent met de pil? of dat je zwanger bent?

dat eerste hebben we maar een paar mensen gewoon verteld, dat andere hebben we met rompertje gedaan met een leuke tekst erop (zelf erop gemaakt)

maaruh er is ook een forum zwanger worden... ik denk dat je daar nu meer aan hebt dan het zanger zijn forum.

groetjes Carina

Ik bedoel, hoe vertel je het grote nieuws als je zwanger blijkt te zijn? Wilde gewoon alvast wat leuke ideetjes opdoen voor als het misschien zover is... :) Dit leek me misschien ook leuk voor andere zwangere vrouwen die het nog niet hebben verteld?
Verder ben ik inderdaad meer te vinden op het zwanger worden forum.....

ik wil de pret niet drukken, maar ik zou me daar pas druk over maken als je daadwerkelijk zwanger bent. Het kan namelijk nog een poosje duren, het hoeft niet, maar het kan wel en misschien dat je wel teleurgesteld raakt als het niet binnen 3 maanden gebeurd en jij het plan al klaar hebt liggen om het te   vertellen....

Terug
Bovenaan