hoe vertel je het aan je ouders

Hallo meiden,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben dus nog best een beetje eng maar wel geweldig maareh nu vroeg ik me af of iemand een leuk idee heeft hoe wij het aan onze ouders kunnen vertellen.
IK hoop dat iemand een leuk idee heeft!!!

Liefs Alexx
 
Hoi Alexx,

Wij hebben, toen we wisten dat we zwanger waren, twee kaarten gekocht met opa en oma erop en 2 paar babysokjes en in die kaart een heel verhaal gezet dat, als alles goed zou gaan ze rond 21 juli een kleinkind zouden krijgen. Deze twee dingen hebben we ingepakt en het zo als cadeautje aan de ouders gegeven, ze zaten eerst te kijken naar de kaart, begrepen het niet, zagen toen de sokjes en heel langzaam viel toen het kwartje. En toen was het gillen en huilen.
Misschien een ideetje voor je.

Groetjes Linda
 
Ben nie zwanger ( hoop wel snel)  maar bij de eerste had ik twee handdoeken laten maken,met Opa & Oma erop. En voor de zusjes en vrienden  een babyflesje gevuld met roze en witte muisjes. Wat ook een leuk idee is, is een koffertje vullenmet een rompertje, speen, tandenborsteltje, knuffeltje, en een kaartje met mag ik over 8 mnden bij jullie logeren? Succes met vertellen, is altijd erg leuk maar zooooo spannend! greetz
 
Terug
Bovenaan