hoe vertellen aan familie

Hoi,
Alleen wij tweetjes weten nu nog dat we al met zijn drietjes zijn. Binnenkort willen we dit gaan vertellen aan onze familie en vrienden. Ik weet dat er veel verschillene manieren zijn om dit te doen. Zijn er nog leuke ideeen om dit speciale nieuws te vertellen?
Alvast bedankt voor jullie tips.
Jet
 
Hoi Jet, wij hebben deechofoto in een lijstje gedaan, en als kadootje ingepakt voormijn ouders en schoonouders. was echt een succes, ik wastoe 13 weken zwanger. toen was de kritieke periode wel voorbij groetjes hanneke
 
wij hebben het met moederdag gedaan. Ja ik weet wel dat is nu te laat. hahaha. Maar toen hebben we de foto's van de echo geprint en die in een envelop gedaan. die hebben we toen gegeven als kadootje. Je krijgt echt een hele leuke reactie. Vooral als ze er echt nog niks van af weten en wanneer het de eerste is.
ps. doe alsjeblieft niks uit op dat anoniempje. Het is juist leuk om zoiets op een leuke en originele manier te vertellen.
groetjes Agnes
 
Bij mijn eerste werden allebei de ouders voor het eerst opa en oma. We hadden toen een bos bloemen meegenomen met een kaartje eraan met tekst: voor een aanstaande opa en oma.
Gr. Marinda
 
Terug
Bovenaan