Hoe vertellen aan vrienden?

A

Anoniem

Guest
Hoe hebben jullie 't verteld aan vrienden? Ik heb een nogal uiteenlopende vriendenkring, dus gezamelijk vertellen is nogal lastig!

Ik heb namelijk vrienden van de middelbare school waar ik nog mee omga, van m'n HBO en dan nog m'n huidige klasgenootjes en gewone vrienden!

Inmiddels zijn een paar goede vriendinnetjes wel op de hoogte, maar ik wil het binnenkort toch aan iedereen gaan vertellen. Anders geeft het een beetje een lullig gevoel.

Omdat ik lang niet iedereen even frequent zie, zit ik eraan te denken om iedereen tegelijk dezelfde email te sturen.

Wat denken jullie?

kan prima hoor zo'n mailtje.
Leuke foto erbij (van de test of van de echo ofzo) en iedereen weet het en kunnen de felicitaties binnenstromen ;-)

leuk idee ja!
ik heb het gewoon via sms gedaan..lekker onorgineel en mijn goede vrienden gebelt nog erna!

...ik zou het echt een beetje raar vinden om zo'n persoonlijk bericht via mail/sms te krijgen. Ik zou het gewoon 'live' vertellen. Maar goed je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt. Wel erg leuk om het te gaan vertellen, ik kan mijn mond soms moeilijk houden.

Nooit zo'n persoonlijk bericht per e-mail doen, dit staat ontzettend lullig en vooral niet persoonlijk. Ik zou het gewoon zeggen tegen de mensen die je tegenkomt / ziet of mee afspreekt.
Maar dit is mijn persoonlijke mening, je moet het natuurlijk zelf weten....

Veel succes en laat het even weten hoe je het hebt aangepakt!

de beste vrienden en die je vaak ziet heb ik persoonlijk verteld, verder op mijn hyves gezet. die is goed beveiligd zodat ik weet wie het leest. dit beviel mij goed.

Heb toch een email gestuurd, en dat is volgens mij bij iedereen goed gevallen!

Allemaal leuke reacties!

Terug
Bovenaan