Hoe vertellen dat je zwanger bent

Ha allemaal, morgen zijn we 11 weken zwanger. Als alles goed is, willen we het komend weekend vertellen aan de beide ouders. Hebben jullie nog een leuke manier hoe we het kunnen vertellen? Heb wel ideeën, maar ben nog niet zo enthousiast. Ben benieuwd ?

Wij gaven een fotolijst met de tekst 'je kan me nog niet zien, je kan me nog niet horen, maar mag ik in dit lijstje wanneer ik in mei ben geboren'

Aangezien het pasen is. Misschien zelf een soort suprise ei maken met de echo foto erin verstopt?
Of als jullie met zn alle gaan paas ontbijten de tafel dekken maar dan ook een plekje met kinder servies en eventueel de echo op het bordje leggen misschien een kinderstoel van iemand lenen om het plaatje helemaal af te maken en daar de echo foto in plakken. Of paaseieren laten zoeken met zn alle en dan iets laten vinden wat de zwangerschap verklapt.
Als je het niet wil linken aan pasen gewoon een shirt met de tekst erop. Je hebt ook het bucket list boek voor grootouders van elise de rijck die je cadeau zou kunnen geven. Volgens mij genoeg creatieve manieren.

Hoi!
Gefeliciteerd! ❤️
Voor mijn ouders is het hun eerste kleinkind. Ik had op mijn moeders verjaardag een cadeautje wat ze samen met m'n vader mocht uitpakken: Een koffertje met daarop: Ik ga lekker bij oma & opa logeren. Voor mijn zusje had ik ook een cadeautje. Ze hebben het met z'n 3en tegelijk uitgepakt.
Mijn schoonvader drinkt graag een borreltje. Hem hebben we een 'speciale gelegenheden-wodka' (die met de grasspriet) gegeven en gevraagd of hij hem nog een maand of 8 (we hebben het snel verteld) dicht wilde laten.
Veel plezier met bekendmaken! ?

Hun hobby’s erin verwerken? Bijvoorbeeld een breipatroontje van babysokjes of een mok met een dartbord en bullseye aan 1 kant en dan aan de andere kant gefeliciteerd opa. Dat soort dingen. Wij hebben het in ieder geval over gepersonaliseerd naar de persoon. Ik had bij mijn schoonzus (we deden beide wel eens onze eigen gemaakte fotos dubbel uitprinten om aan de ander te geven) een envelop met fotos gegeven en daartussen in de echo kopie verstopt hahaha. Die zag ze dus niet aankomen omdat het niet ongewoon was. Je kunt het nu ook met pasen combineren door een groot choco hazenpaar cadeau te doen en daar een kleintje bij na te geven… ach zooooveel manieren ? succes en vooral genieten ?

Wij hebben een fotolijstje aan onze ouders gegeven met daarin een echo foto. Onder de foto hebben we geschreven: Lieve opa & oma, willen jullie in juni 2022 met mij knuffelen?’

Gefeliciteerd!  
Wij hebben mijn oma 2 bolletjes wol gegeven, roze en blauw, met de vraag of ze slofjes wilde haken en of dat ging lukken voor de maand mei ?
Voor mijn ouders en schoonouders hadden we een koker met roze en blauwe chocoladetruffels. Voor mijn schoonvader, die veel op de vrachtwagen zit, een kentekenbord met "opa". 
Voor mijn broertje hadden we de echo in mijn jaszak gestopt en gevraagd of hij even iets uit mijn jaszak wilde pakken. ?

Terug
Bovenaan