Hoe vertellen jullie het aan je ouders en beste vrienden?

Hallo allemaal!

Heb op mijn verjaardag een test gedaan en wat bleek zwanger! Joeppie, we zijn zo blij na een jaar is het eindelijk gelukt om voor de 2de keer zwanger te worden. En ook meteen een erg leuk verjaardagskado!
Natuurlijk willen we het goede nieuws meteen vertellen aan onze ouders en beste vrienden. Maar wat is leuk om te doen?
Had al bedacht om tompouce te bestellen bij de hema met erop: ik ben stoer want ik word grote broer!
Maar wat is leuk om te doen bij je beste vrienden?
Ik hoor het graag van jullie!

liefs

 
Wij hebben het met oud en nieuw verteld, we hadden op de champagne glazen "een klein kind op komst !"geschreven en moesten ze zelf uitvolgen wat er stond.

Je zou dus ook een toost uit kunnen brengen op de verjaardag

 
Wat ook leuk is, een echofoto van je kindje laten maken en daarvan een print op een taart.

En dan kijken of ze het zien, zo niet dan vragen ze het wel en dan erbij een toost uitbrengen.

Waarschijnlijk ga ik dat ook zo doen.
 
heyyy gefeliciteerd....

Wij hebben de broer en zus van mn vriend een spiegel gegeven met daarop een speentje geplakt en boven aan de spiegel gezet zo zien oom en tante 2012 eruit.....

Dit is erg in de smaak gevallen en het kwartje viel meteen

groetjes marijke
 
Ik wou eerst ook het groot doen maar heb uiteindelijk bij mijn beste vriendin het tussen neus en lippen door gezegt en bij mijn moeder ook. Bij mijn zus en zwager hadden we voor toen mijn pas geboren neefje een slab gekocht met grote neef erop alleen begrepen ze de hint niet en hebben we het de week erna gewoon gezegt. De rest van de familie hebben we het gewoon gezegt.
 
Net anderhalve dag weet ik dat ik zwanger ben. Super blij! Wij gaan het vertellen in een restaurant op de verjaardag van mn moeder. Ik denk dat we haar een slabbetje geven met I love Oma. Dan snapt iedereen de hint wel.
 
Terug
Bovenaan