Hoe vertellen jullie het je ouders, vrienden en familie?

Haai...!

Ben even benieuwd of jullie ook originele manieren weten om het je omgeving te vertellen...

Bij mijn dochtertje heb ik bij mijn moeders (mijn moeder en haar vrouw) op mijn buik 'hallo oma's!' geschreven en dat op hun 1e huwelijksdag laten zien. Voor de andere opa's en oma's hebben we een EHBO (Eerste Hulp Bij Oppassen) doos samen gesteld. Allebei erg goed 'bevallen'.

Nu gaan we het op mijn vaders verjaardag aan hen vertellen. Ga dus (denk ik) een taart laten maken met een plaatje van een ooievaar met een baby in de snavel er op.

Bij de andere opa en oma's heb ik een T-shirt laten drukken voor mijn dochtertje. Op de voorkant: Geef me een kusje, want... en op de achterkant: Ik krijg een 'brusje' (met een plaatje van een baby er onder). Ben weer zooooo benieuwd naar de reacties! Maar helaas moeten we nog even wachten.

Hoi, zijn ook erg in de denkfase hoe we deze 3de gaan aankondigen. Bij de eerste hebben wij een baby cadeautje gegeven aan beide opa en oma's en bij de tweede ook een t-shirt gemaakt met de tekst Hoera ik word een grote zus. Viel erg in de smaak. Denken er nu aan om weer een t-shirt te maken met daarop de aankondiging.
Moet zeggen dat ik het idee van de taart ook wel erg goed vind.

Hoi peetje,

Ja, ik kan ook bijna niet wachten met vertellen. Ik heb een etentje georganiseerd. In de gerechten ga ik hints verstoppen (babygroentes, muisjes en roze en blauwe pavlova). Ik denk alleen dat ik het menu direct maar laat zien, want wachten tot het oveduidelijke toetje kan ik waarschijnlijk niet hahaha. Tips voor leuke recepten zijn trouwens welkom, want gebakken ooievaar lijkt me niets!

Hoi peetje,

Ja, ik kan ook bijna niet wachten met vertellen. Ik heb een etentje georganiseerd. In de gerechten ga ik hints verstoppen (babygroentes, muisjes en roze en blauwe pavlova). Ik denk alleen dat ik het menu direct maar laat zien, want wachten tot het oveduidelijke toetje kan ik waarschijnlijk niet hahaha. Tips voor leuke recepten zijn trouwens welkom, want gebakken ooievaar lijkt me niets!

Dat met een tshirt lijkt mij ook een erg leuk idee, had dat voor dat ik zwanger was al gezien op internet. Bij mijn eerste heb ik het gewoon verteld nu wil ik het echt anders doen.

Dat met een tshirt lijkt mij ook een erg leuk idee, had dat voor dat ik zwanger was al gezien op internet. Bij mijn eerste heb ik het gewoon verteld nu wil ik het echt anders doen.

Bij onze eerste hebben we voor de opa's een boekje van 'opa voor beginners' gekocht. Was voor beide het eerste kleinkind. Nu hebben we voor onze dochter een t-shirt laten maken met de tekst: 'ik word grote zus'. De reacties daarop waren echt heel leuk.

bij de eerste glijk verteld met 5 weken, bij de 2de een t-shirt aan onze dochter aangetroken met de text geef mij sneleen kus, want ik word een groote zus. Het was ook en suc6, alleen bij de schoonouders heeft het even geduurt voor dat ze het door hadden.
Ik heb oon een t-shirt gezien met de text psssssssssst ik heb een geheipje en aan de achterkant en die zit in mama's buik

jij kan ook een rebus maken ( ff googlen) en laten de aanstanden opa en oma puzzelen

Terug
Bovenaan