Hoe vertellen jullie het?

Was wel benieuwd hoe jullie het vertellen dat er een wondertje op komst is..

ik hen voor onze zoon een tshirt met daarop op de voorkant ik wordt grote broer en op de achterkant ik krijg er een broertje of zusje bij.. als we er nu eens over uit komen krijgt hij hem zondag aan.. ben benieuwd naar de reacties als ze het lezen

Wij hadden het ook met zon shirtje verteld. Alleen mn ouders heb ik het gewoon verteld. Niet iets speciaals van gemaakt. Maar die wist ook wel dat we bezig waren door mn miskraam. Ik was veel te blij en heb haar gewoon opgebeld!

Bij mijn zoon zijn we bij iedereen langs gegaan met beschuit met roze/blauwe muisjes

Bij de vorige zwangerschap hadden we een t-shirt laten maken en die was toen iets te groot dus hopelijk past hij nu nog

Bij m'n zoontje hadden we t de ouders verteld met een fotolijstje met een kinderwagen erop. Die wordt nu gebruikt met een foto erin :) en onze broers en zus hadden we het verteld met cupcakes met roze en blauwe muisjes.

Nu hebben we een shirtje besteld voor m'n zoon met de tekst 'binnenkort ben ik niet meer in m'n (en dan een plaatje met een eendje)' maar iedereen weet het al haha. Dus dan maar een foto ervan maken en op Facebook zetten, voor diegene die het nog niet weten ;-)

ik wilde een t shirt maken voor mijn zoontje met op de voorkant STOER en op de achterkant, ik wordt grote broer. dit ga ik ook wel doen, maar onze ouders en broers/zussen zijn al op de hoogte, dit omdat ik met een streng dieet bezig was en hun hier mij enorm mee steunden en toen ik wist dat ik zwanger was moest ik natuurlijk stoppen, en tja dat zou toch wel opvallen en omdat wij heel erg moesten wennen, toch maar direct verteld.

voor Tijmen bestel ik het t shirt na de eerste echo dan kan hij hem na de 2e echo aan.

Terug
Bovenaan