Hoe vertellen jullie het?

Hoe gaan jullie het vertellen aan familie en vrienden?

Ik vind het wel leuk om het weer op een leuke manier te vertellen dat we zwanger zijn van ons derde kindje, maar weet nog niet hoe.

Bij de prenatal hadden ze een heel leuk shirt met grote zus. Het was niet zo'n opvallend shirt, dus dat leek me wel leuk. Helaas niet meer in haar maat. Op 4juni hebben we onze echo. Toevallig is die dat bedank-je-oma-voor-het-oppassen-dag (staat in mijn agenda, echt waar)
Misschien maak ik van Julia een foto en dat ze dan iets vast heeft dat ze grote zus word. Mooi in een lijstje voor de oma's.
Of ik laat toch een shirtje bedrukken. Ik moet even kijken.

Misschien hebben jullie leuke tips!

Gr

Wij maken onze T-shirts met de tekst hoera ik word papa en hoera ik word mama. Die doen we pas aan nadat we de echo hebben gehad. Eerder niet. Iets meer zekerheid. Helaas gister wel mijn zusje en mijn zwager moeten inlichten.. Het zou zo opvallen om zalm, biefstuk en wijn af te slaan..

Zo'n doosje hadden wij ook bij de eerste, bij de tweede hadden we een shirt laten drukken met superman teken en dan superbroer erbij geschreven en nu.....ik weet t nog niet.

Ik heb het mijn ouders gewoon verteld zonder extra dingen. Het was voor ons al een schok, laat staan voor hun. Ze schrokken er ook wel van, maar zijn nu toch ook blij.

Terug
Bovenaan