hoe vertellen op het werk?

ik werk op een callcenter en als maandag alles goed is met de termijnecho wil ik het van de week gaan vertellen op het werk.
alleen hoe doe ik dat?
ik heb wel een paar goede collega's waar ik veel mee op trek, maar ook collega's die ik niet tot nauwelijks spreek.
moet ik het nu in de algemene mail zetten of gewoon wachten totdat ze mijn buikje gaan zien (al komt ie er al langzaam aan).
ook is het zo dat mijn teammanager op vakantie is tot 27-09, dus ja zij krijgt het ook pas laat te horen.
maar ik denk dat ik haar een mailtje stuur met een raadseltje erin (zoiets als het is 10 weken, ongeveer 3 gram en 2cm. rarara wat is het)
 

Ik zou het gewoon aan je collega's vertellen die je het graag wilt vertellen. Of iets leuks meebregen, beschuitjes ofzo, dan weet meteen iedereen het (ligt eraan hoe groot je team is natuurlijk ;-) ) Als dat niet werkt; de rest hoort het dan vanzelf wel van elkaar...en als de gelegenheid er zich voor aan doet kun je het altijd nog zeggen!
 
HOi Hoi,

Ik zou het raadseltje die je hebt bedacht sturen aan de collega's waar je vaak mee optrekt.
De rest van de collega's horen het snel genoeg via de tamtam.

Groetjes!!
 
ik denk niet dat je het aan alle collega's hoeft te vertellen. Het is eigelijk best intiem nieuws, en dat zou ik althans niet met iedereen delen.

dat raadseltje vind ik erg leuk bedacht trouwens, hihi. ben benieuwd wat de antwoorden zouden kunnen zijn.

groetjes
 
Ik zou wachten tot je teammanager terug is van vakantie en het gewoon zelf vertellen, zolang duurt dat toch ook niet meer. Ik zou het dan ook daarna pas aan je collega's vertellen. Als je wil dat iedereen het weet zou ik daarna een algemene mail sturen. Raadseltjes zou ik niet doen op mijn werk, zeker niet richtiging management/directie.
 
wat betreft je teamleidster :
gewoon vragen of je verlof kan krijgen. Als ze vraagt wanneer dan zeg je (datum) en dan zo'n 16 weken verlof graag. Kijken hoe snel ze doorheeft waarom jij 16 weken verlof wilt hebben.
 
hoi dames,

aangezien het een aantal dames het op het werk al weten dat ik zwanger ben heb ik mijn teammanager toch maar een mail gestuurd met daarin dat ik zwanger ben.
juist omdat ik niet zou willen dat zij het van iemand anders hoort.
is misschien niet de meest ideale oplossing, maar ja het is niet anders.
zeker omdat ik haar maar 1 dag in de week zie.
 
Terug
Bovenaan