hoe vertellen?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben zwanger van mijn tweede!!!!!!!!!!!!!joehoe!!!!!!!!!!!!!!Alleen nu heb ik het bij mijn eerste gelijk aan mijn moeder en zusje verteld, maar nu weet ik het niet zo goed. Mijn zusje is nl al jaren "bezig" en is na veel ellende(iui, ivf)eindelijk zwanger. Ze is in januari uitgerekend en ik in februari(mooi gedaan he?) alleen ben ik een beetje bang om het te vertellen, omdat ze nu eindelijk zwanger is en lekker in het middelpunt kan staan en dan kom ik er ook nog eens bij. Misschien stom om zo te denken, maar ik wil het zsm vertellen eigenlijk(heb geen zin om te liegen ofzo en heb me al aangemeld voor moeders voor moeders en heb geen zin als ze onverwacht voor de deur staat, die urinecontainers te gaan verstoppen) Wat zal ik doen?maak ik me misschien onnodig druk?

Hoi,

Ik kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vindt, maar ik zou me er niet al te druk om maken hoor!
Ik was met de vorige 2 keer tegelijk zwanger met de vrouwen van mijn broers. Ik vond het juist erg leuk om ervaringen uit te wisselen met hun. Nu was ik dus eindelijk een keertje alleen zwanger. Uitgerekend in augustus.
Vertelden  de 2 zusjes van mijn man 2 weken geleden dat ze ook allebei in verwachting zijn van de 1e. Ze zijn allebei in januari uitgeteld. Ze bellen me nu zowat elke dag om hun vragen te stellen, want in hun ogen ben ik dus degene met ervaring.

Ik vind het erg leuk om het met hun te delen, je kunt je nu juist beter in hun inleven.
Ik verwacht  dat je zus juist erg blij voor je is en het extra speciaal vind.

Succes.

Liefs Annemarie

hallo

Het lijkt me juist heel erg leuk om te vertellen dan kunnen jullie je ervaringen tegen elkaar vertellen je krijg hierdoor denk ik een betere band met elkaar lijkt mij , En als je zus raar reageerd hoef jij je niet druk te maken jij heb het tenminste   eerlijk verteld en leg ook uit aan je zus hoe jij je voelt dat je het eigelijk niet tegen haar durft te vertellen omdat zei al zo lang bezig was .

Het komt goed

groetjes kim
 5 weken zwanger

dankje voor de reactie's, het lijkt mij ook leuk, toen ik zelf nog niet zwanger was vond ik het natuurlijk ook al heel leuk.Als oudere zus en al moeder, vind ik het leuk om advies te geven ed.En nu kunnen we samen op zwangerschapszwemmen enzo.
En als ze het niet leuk vinden: pech!

Hallo,

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt!!
Mijn zus (21 jaar) is ook al heel lang bezig om zwanger te raken.
Wij stoppen met de pil, en binnen 2 maanden in verwachting!!
Hartstikke blij, maar hoe ga ja dat vertellen.
Ik heb me dagen echt knap lullig gevoeld.
Maar ik ben al 28, en kan moeilijk onze wens laten afhangen, tot hun zwanger zijn.

Ik heb het wel verteld, want ik wilde niet dat ze het via een ander zou horen.
Ze was/is heel blij voor ons.
Haar man laat niks blijken, heeft ons nog nooit gefeliciteerd, en vraagt ook nooit hoe het gaat.
Nou is dat niet het ergste hoor!!
Ik ben inmiddels 6 maanden in verwachting, en zij nog steeds niet!!

Maar ik denk dat je wel veel met haar kan delen dadelijk.
Is toch ook leuk voor haar dat ze in verwachting is??
Geniet er samen lekker van als echte zussen!!

Groetjes Esther en Baby Puk

ik ga het vanavond vertellen, ik kan niet langer wachten, mijn moeder moet even tot het weekend wachten(door telefoon doe ik niet, en heb geen auto overdag) trouwens grappig dat je je kleine wondertje puk noemt, zo hebben wij onze eerste ook genoemd toen ze nog in mijn buik zat

Terug
Bovenaan