Hoe vertellen

Deze week is week nummer 10. De ouders hebben we het verteld door een voorleesboek cadeau te doen. Een heel mooi moment!

Vanmiddag hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige. Er wordt dan ook een echo gemaakt en als het goed is kan ze een beetje zien of het er goed uit ziet. Als dat zo is willen we het graag aan de rest van de familie vertellen. Morgen is mijn man jarig en dan zijn alle broers en zussen uitgenodigd. Als het goed is komt iedereen en kunnen we het iedereen tegelijk vertellen, maar... HOE! Ik heb 3 broers en 1 zus, mijn man heeft 1 zus en 1 broer. Best een groepje dus. We vinden een slapje geven niet super omdat wij degene zijn die slapjes nodig zullen hebben.. Wie heeft er verder nog goede ideeën om het te vertellen?

En als je het gewoon verteld, wat zeg je dan?
 
Hoi lobkel,

Ik heb het gewoon bekend gemaakt door mijn ouders met opa & oma aan te spreken.....Ze moesten wel even denken tot het kwartje viel en toen waren ze reuze blij .

Misschien een goed idee om ze oom of tante te noemen....als het kwartje valt is het gezicht echt priceless om te zien :D
 
Hoi! Ik was toevallig afgelopen weekend jarig en we hadden vrijdag een goede echo gehad dus ook wij hadden een mooie gelegenheid om het grote nieuws te vertellen!

Ik had bij de Xenos kartonnen bordjes gehaald met een plaatje en 'new baby' erop en er zelf de uitgerekend datum onder geschreven. Iedereen kreeg z'n gebakje op zo'n bordje en dat was heel leuk! De 1 had het gelijk door en de ander had zn taartje al bijna op voor het kwartje viel, heel grappig. Ook erg gelachen toen er later nog meer familie kwam terwijl de eerste lichting nog zat te eten. Mn schoonmoeder mikte gauw haar gebak onder de bank zodat het ook voor de nieuwe gasten weer een verrassing was en mn zusje propte in 1 hap een halve punt  vlaai naar binnen en rende gauw naar de keuken om het bordje weg te gooien.. Hebben enorm gelachen!

Veel plezier met vertellen, want hoe je het ook gaat doen, het blijft iets heel leuks en bijzonders!
 
Wij hebben het bij de eerste ook tijdens een verjaardag verteld. Wij hadden in plaats van taart cake genomen en deze versierd met roze en blauwe muisjes. Mijn man met het fototoestel in de aanslag. De foto van mijn moeder terwijl het kwartje valt is nog steeds een om tranen van in je ogen te krijgen!
 
Ik ben zwanger van de tweede ( weet niet of het je eerste is?) wij hebben een shirtje voor onze dochter met de tekst straks ben ik niet meer in mijn... En dan een plaatje van een eendje erop... Wij vertellen het met de kerst.... Ben benieuwd...
 
Wij gingen een familie foto maken en terwijl we stiekem de camera op film stand hadden,  riepen we ipv "say cheese" "we zijn zwanger!!"

Heb je meteen alle reacties op film!
 
Wij willen onze zussen een plaat geven met de volgende tekst:

The only thing better then having you as mine sister, is  my children having you as their aunt!
 
Terug
Bovenaan