Hoe verwarrend is dit maar jaa het hoort erbij.

A

Anoniem

Guest
Goede morgen,

Wil iedereeen eerst een heeel fijn paasweekend wensen. En hoop voor de niet zwangeren dat ze een mooi paasei hebben dat die bevrucht word!
Pff slecht geslapen vannacht. Hele tijd vanaf het ei geen pijn in mn borsten temminste begon licht maar zette niet door. Veder geen last en vannacht begonnen mn tepels zeer te doen. Hoe verwarrend kan dat zijn, want is dit juist goed of kan het toch tot menstruatie lijden?? mmmm jammer dat we die antwoord niet weten. Het wachten gaat er ook niet harder of langzamer van. Kan 2 kanten op gaan je weet het niet. Balen ben wel erg moe, door het niet slapen... we wachten af wachten wachten wachten..... goed weekenddd

groetjes babe

pfff echt irritant he al die klachtjes....

hoop echt dat dit een voorteken is op een zwangerschap ik ga gewoon voor je duimen

veel liefs

ps iedereen fijne paasdagen

voor mij wort dat ei em helaas niet, de rode duivels zijn nog niet weg.... maar daarna wel hihihi jij ook een fijn paasweekend he en niet te veel piekeren he maar lekker genieten!!

liefs Lies

Wachten is erg vervelend he....

Ik zal voor je duimen, succes en laten we hopen dat je door mag stromen naar het andere forum

Ik hoop et ook de zenuwen die gieren nu wel door mn lichaam, had gisteren bijna test gehaald maar ingewhouden wil echt pas donderdag testen tenzij ik ongi word.... I hope sooo

Terug
Bovenaan