hoe verwerk je johannesbroodpitmeel in omneo voeding

hoi hoi

onze sophie souugt redelijk veel. en nu is ons johannesbroodpitmeel geadviseerd..

ze gebruikt omneo tegen de krampjes en ik moet zeggen dat werkt super...

nu wil ik johannesbroodpitmeel gaan gebruiken maar weet niet wat de handigste manier is..

ik maakte voorheen altijd voeding voor 24 uur klaar....
met gekookt water wat ik liet afkoelen en dan voeding erdoor en dan in de koelkast..

kan dat nog steeds en dat je dan vlak voordat je het flesje nodig hebt dat spul erdoorheen doet? of kan dat niet..

enne hoeveel schepjes gebruiken jullie of moet je dit langzaam opbouwen....
ze krijgt 150 cc voeding

enne welke speen gebruiken jullie ivm dikkere voeding..ik heb nu difrax flesjes

liefs en alvast bedankt tobi

hoi tobi

mijn zoontje was 4 weken oud en toen ben ik ook over gegaan naar de nutrilon omneo
inmiddels is christian precies candaag 12 weken en heeft ook sinds 3 weken nutriton
door zijn fles heen i.v.m. het vele spugen,alleen kun je nu de voeding wel voor de heledag klaar maken mkaar zonder de nutriton
nutriton word namelijk vrijsnel heel dik en dan kan het niet meer door de speen heen.
ik moest van het cb eerst 1 schepje per voeding doen en dat 2 dagen vol houden om te kijken of je verbetering ziet en anders moest ik er nog een half schepje bij doen.
mijn zoontje drinkt nu goed en  spuugt ook bijna niet meer alleen moest  ik wel een speen met een groter gaatje kopen anders kreeg hij het echt niet naar binnen.

groetjes bertine

ben benieuwd of het bij jou net zo goed werkt als bij mij  

Ik gebruik ook Nutriton. Wij begonnen gelijk met 3 schepjes door de voeding heen, maar ze raakte al vrij snel aan de diarree. Toen zijn we maar even gestopt en langszaam aan begonnen met 1 schepje. Na 2 dagen 2 schepjes. Maar het bleek bij ons dat ze met 1 schepje door de voeding heen al minder spuugt dus houden we het bij 1 schepje. Ik heb ook even lopen rommelen met de speen. Ik gebruik de difraxfles en speen M nu. In het begin S maar daar dronk ze toch niet goed mee.

he bedankt..

maarre hoe maken jullie dat klaar dan.. door de omneo komen er veel klontjes is en ze heeft nu weer heel veel krampjes......is heel huilerig....

ik red het niet om het per flesje klaar te maken , want dan schreeuwt ze moord en brand.........

maar men zegt dat je het in kokend water moet vermengen.. dan komen er geen klontje in en lost het goed op..

dus zou je het dan ook met een heel klein beetje kokend water kunnen aanmaken en dan door de voeding heen doen, dan heeft ze meer water in verhouding maar ja.....

wie weet dit..

liefs tobi

hoi

wil even wat dingen toevoegen aan je verhaal.
mijn zoontje ( nu 6 maanden) heeeft ook echt veel gespuugt en stond al vroeg op omieo.
mocht er van de wijk geen johannispitmeel bij gooien want zo is mij verteld"dat zat al in de voeding) anders moet je dat 0800 nr bellen van nitrisia, zij weten het zeker.

ik ga nu iets zeggen wat erg cliche klinkt maar het is echt zo.
als ze ouder worden gaat het over.
anders moet je eens naar een ostiopaat gaan.
ben er ook geweest maar dat was door zijn voorkeurs houding.
je krijgt het vaak ook vergoed van de verzekering en je hebt geen verwijskaart nodig.
hij kan misschien ook iets aan de kramjes doen..

en nog wat.
van onze wijk mogen wij geen voeding 24 uur van te voren maken.
breekt de structuur af van de melk..
koop anders bij hema of prenatal van die dozeerbakjes en de poeder er in te bewaren.

succes en als je nog vragen hebt zet maar een berichtje terug, kijk bijna iedere dag op de site.

gr anneloes en bram

Terug
Bovenaan